loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 239 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)
           



چی زهر مار!!! آهان چرا می خندم

آخه داشتم الآن کامنت ها رو چک می کردم  رسیدم به این

                                                    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

سلام

چه طوري دوست من ؟ وبلاگت خيلي آموزنده بود من جدا از مطالب خيلي چيزا ياد گرفتم
منم يه سايت دارم خيلي خوبه . بايد بشناسيش تا به حرفم پي ببري
ولي يه مشکل دارم اونم همه ميان تشکر مي کنند

کسي نيست ازم انتقاد کنه
ميخواستم شما اين کار رو برام انجام بدي
لطفا درخواستم رو بدون جواب نظر
منتظرما
دوست دار شما
▀▀▀▀▀ 

                                                     ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

گفتم جوابشو همین جا بهش بدم

آقای  ▀▀▀▀▀ عزیز که این کامنت رو دادید باید بگم که شما چه قدر با استعدادی از این دری وری های من چی آموختی هان؟! بعدشم کجای بلاگ من آموزنده است ین بلاگ اصن قصد آموزش داره مگه این جا مهد کودکه؟! این اسپم ها به تو چی آموخته آخه؟!

بعدشم عزیزم انتقاد دوست داری آره به انتقا علاقه داری الان همچین انتقادت کنم

ای بر █▓░ █▓░ █▓░ لعنت که میای █▓░ █▓░ █▓░ █▓░(کاملا سانسور شده! چون ما از همه ی سنین مخاطب داریم برا بچه ها خوب نیست)  


بابا با این کامنت های تبلیغاتی پدر ما  وب نویسا رو در آوردید 

چی شد کارم از خنده ی بالا به گریه کشید!!!؟؟ 

          

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 522
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,081
  • بازدید ماه : 8,428
  • بازدید سال : 30,772
  • بازدید کلی : 1,321,583