loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 251 چهارشنبه 06 مرداد 1389 نظرات (0)
گزارشی از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس همراه با حاشیه های آن:

شروع لیگ دهم درحالیکه می توانست پیام آور شادی برای هواداران تراکتور باشد ولی بازهم با بدشانسی این تیم پرهوادار بازی به نفع تیم میزبان رقم خورد.

 تراکتورسازان در یک بازی پایاپای تا انتهای بازی همپای پرسپولیس پرمدعا پیش رفتند و فقط در دقیقه ی 46 بازی بود که در غفلت مدافعان این تیم، میزبان توسط غلامرضا رضایی به تنها گل خود دست یافت.

 نکته ی قابل توجه در این دیدار برخورد شدید هواداران دو تیم باهم بود که سبب پدید آمدن درگیریهایی بین هواداران دو تیم گشت و با متشنج شدن فضا شبکه ی 3 مجبور به قطع صدای تماشاگران گردید. در پایان این دیدار خسارتهایی نیز به استادیوم آزادی از سوی تماشاگران واردشد. اين خسارتها از قبيل آتش زدن و شکستن صندلي ها، آسيب رساندن به سرويس هاي بهداشتي و راهروهاي ورزشگاه بود.

 در حالیکه رسانه ها یکصدا به تقبیح رفتار هواداران تراکتور پرداخته اند ولی آنان طبق معمول با اغماض کامل از روی رفتارهای نژادپرستانه ی هواداران پرسپولیس رد شده و با وارد کردن اتهاماتی مانند شروع درگیری از طرف هوادارن تراکتور بازهم هواداران این تیم پرطرفدار را مورد هجمه های شدید رسانه ای خود قرار داده اند.

. آتش سوزي در قسمت تماشاگران در ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و تراکتورسازي تبريز در استاديوم آزادي 

جایگاه اختصاص داده شده برای هواداران تراکتور در پشت دروازه ی ضلع جنوب غربی ورزشگاه بهیچوجه جوابگوی هواداران این تیم نبود و با وجود آنکه ظرفیت خالی زیادی در ورزشگاه وجود داشت ولی هواداران تراکتور را بطور فشرده در سکوهای پشت دروازه محبوس نموده بودند.

تراکتور بازهم به تجربه ی پرسپولیس و بی دقتی و کم تجربگی مهاجمان خود باخت. در حالیکه انتظار می رفت با توجه به ضعف مفرط مهاجمان این تیم در فصل گذشته، در فصل کنونی مهاجمانی ششدانگ به خط آتش تیم اضافه گردند ولی فورواردهای تیم چندان تفاوتی با فصل گذشته نشان نداده و بازیکنانی مانند اولروم  بازهم تیم را اسیر ناتوانی خود نمودند بااینحال تیم فعلی نشان داد که پتانسیل اوج گرفتن را دارد.

    

 سرمربي تراكتورسازي : تراكتورسازي مستحق شكست مقابل پرسپوليس نبود.

فراز كمالوند پس از شكست يك بر صفر برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبيعي بود كه در هفته اول از نظر فني شاهد كيفيت بالايي از مسابقه نباشيم. در هفته‌هاي اول نمي‌توانيم انتظار فني بالايي از تيم‌ها داشته باشيم. پرسپوليس در اين ديدار فقط يك فرصت گلزني داشت كه از آن استفاده كرد. در نيمه دوم نيز يك فرصت نصفه نيمه به دست آورد. گلي كه خورديم بر روي اشتباه فردي ما بود.

سرمربي تراكتورسازي گفت: در ادامه به كيفيت مطلوبي مي‌رسيم. فراموش نكنيد زماني كه ما تمرينات بدنسازي خود را آغاز كرديم پرسپوليس از اردوي آلمان باز گشته بود. ما در اين ديدار چند بازيكن كليدي خود را نداشتيم.

كمالوند در مورد اعتراض تماشاگران تيمش در اين ديدار گفت: به نظر همه ما پرطرفدارترين تيم ايران هستيم نه آنكه از پرسپوليس و استقلال بيشتر تماشاگر داشته باشيم بلكه بيشتر تماشاگر را در ورزشگاه‌ها داشتيم. سازمان ليگ نيز اعلام كرد 8.1 درصد بيش از ساير تيم‌ها تماشاگر براي تراكتورسازي به ورزشگاه آمده است.



وي ادامه داد: هر عملي يك عكس‌العمل دارد. زماني كه تيم ما در حال گرم كردن بود 200 بطري به سمت بازيكنان ما پرتاب شد در نتيجه تماشاگران تبريزي نيز آن رفتار را از خود نشان دادند. بايد پرسيد چرا اين اتفاق افتاد. من رفتار تماشاگران تبريزي را تاييد نمي‌كنم اما اين رفتار دو طرفه بود.

سرمربي تراكتورسازي تبريز در مورد اينكه متولي اين امر چه كسي است گفت: مگر اتفاق‌هايي كه در پرسپوليس و سپاهان افتاد متولي داشت؟ اين مسئله فقط براي تماشاگران تبريزي نيست. فرهنگ ضعيفي در ورزشگاه‌ها حاكم شده است. بايد فرهنگ‌سازي شود. برزيل و آرژانتين با تمام ستاره‌هايشان مي‌بازند اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد. تراكتورسازي نيز تغيير مديريت داشته و مديرعامل جديد باشگاه درحال ساماندهي كانون هواداران است تا اين مشكلات كمتر پيش بيايد اما اين اتفاق فقط در تبريز رخ نمي‌دهد، در همه ورزشگاه‌ها چنين است.

نصرتي : داوري مسابقه فوق‌العاده افتضاح بود

محمد نصرتي پس از شكست يك بر صفر برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: دوست دارم كميته انضباطي اين موضوع را بداند كه آغازگر درگيري‌هاي تماشاگران، طرفداران پرسپوليس بودند. آنها هنگام گرم كردن به طرف ما بطري و سانديس پرت كردند كه يكي از آنها به پاي من خورد. مقصر حوادث پيش آمده در مسابقه تماشاگران تهراني بودند اما تعجب مي‌كنم چرا پس از رفتار پرسپوليسي‌ها نيروي انتظامي به سمت تماشاگران تراكتورسازي رفت.

وي با انتقاد از قضاوت مسعود مرادي اظهار داشت: داوري مسابقه فوق‌العاده افتضاح بود. در شروع فصل اين شيوه قضاوت مي‌تواند براي فوتبال ما مشكل‌ساز شود. در جريان بازي يكي از بازيكنان پرسپوليس با خنده به من گفت توپ به دستم خورد اما داور آن را نديد. البته مطمئنم مرادي آن را ديد ولي توجهي‌ نكرد. بارها از اين صحنه در مسابقه پيش آمد. داور خطاهاي واضحي را به سود تيم ما نمي‌گرفت و من فقط به او نگاه مي‌كردم. اين شيوه قضاوت باعث تحريك تماشاگران تبريزي شد. مطمئنم قضاوت داور بر روي تماشاگران دو تيم تاثيرگذار بود.

 

كاپيتان تراكتورسازي تاكيد كرد: خودم را جزو خانواده تيم‌هاي تهراني مي‌دانم و اين برد را به پرسپوليس تبريك مي‌گويم. نتيجه بازي نشان مي‌دهد كه آنها بهتر بودند. من هيچ وقت رفتار طرفداران تراكتورسازي در اين بازي را تاييد نمي‌كنم اما تاكيد مي‌كنم كه پرسپوليسي‌ها آغازگر اين درگيري‌ها بودند.

منبع:سهند نیوز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,501
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,676
  • بازدید ماه : 2,676
  • بازدید سال : 35,716
  • بازدید کلی : 1,326,527