loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 278 پنجشنبه 07 مرداد 1389 نظرات (0)
دارم خودمو برا کنکور کارشناسی ارشد متالورژی آماده می کنم و به عشق دانشگاه تهران درس می خونم. حتی اگه رتبه خوبی بیارم انتخاب اول حتما دانشگاه تهران هست. به چند علت شریف رو نمی پسندم:
1- رنکینگ دانشگاه تهران بالاتر از شریف هست و در سطح جهان مطرح تر و معتبرتر هست.
2- اساتید شناخته شده تری در رشته متالورژی در دانشگاه تهران هستن.
3- فضای زیبا و نوی دانشکده فنی دانشگاه تهران.
4- بزرگترین دپارتمان متالورژی و بزرگترین آزمایشگاه های متالورژی در خاورمیانه در دانشگاه تهران هست.
و هزار و یک دلیل و برتری دیگه نسبت به دانشگاه شریف

به همین خاطر وبلاگ به خاطر کنکور ارشد تا اواخر بهمن تعطیل میشه. کلیه پروفایل ها از جمله نتلاگ، فیس بوک(facebook.com)، مسنجر (Yahoo Messenger) و ... هم همین طور.
خدمت دوستانی که از سایت www.p30vel.com (پی سی ول) اینجا میان بگم که فعلا وقت نوشتن اشکالات و رفع اشکالات فروشگاه ساز دناپارس (denapars) را ندارم. درخواست دارم که چه به صورت کامنت و چه به صورت ایمیلی تقاضای کمک نکنن که شرمنده میشم فقط می تونم بگم که برای رفع مشکل ماژول پرداخت پارسیان با کمی دستکاری در فایل index.php در خط 892 و 893 به راحتی می تونن این مشکل رو برطرف کنند و با دستکاری در بانک اطلاعاتی تغییرات مورد دلخواهشون رو اعمال کنند. در حال حاضرم کار نال کردن اسکریپ ها و تغییراتو انجام نمیدم.
از ابتدای اسفند هم با دو طرح جدید (یکی از طرف دوست خوب و هم دانشگاهیم حمید که اونم داره خودشو برا کنکور برق آماده مبکنه و یکی هم از طرف خودم) با سایت و فروشگاهی معتبر و تحت لوای شرکتی معتبر پا به عصر خواهیم گذاشت.
قرار بود از اوایل خرداد هم با همکاری یه شخصی، وبلاگ تغییر فعالیت دهد اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که پیش اومد همکاری بهم خورد. از دوستان خواهشمندم تقاضای همکاری یا نوشتن در وبلاگ نکنند که بازهم شرمنده میشم. تبدیل این وبلاگ برای بعد از کنکور خواهد بود.

این مدتی که برا کنکور می خونم برام لذت بخشه اما درس خوندن برا امتحانای دانشگاه عذاب آوره می دونید چرا؟ چون همش سر نمراتی غیرقابل پیش بینی هست که اساتید میدن. بعضی اساتید با اون نمره هاشون آدمو آزار میدن، حس و علاقه به درسو از بین می برن، برا من که این طور بوده. اگه این کارو می کنن که دانشجو فعالیتش بیشتر بشه به نظر من که در مورد من یکی اصلا جواب نمیده بیشتر افسرده م می کنه، اما من همیشه میگم که اینا عقده های دوران دانشجویی خودشونو الان سر دانشجوها خالی میکنن، مخصوصا اساتید دانشگاه سراسری
بعد از کنکور هم چه قبول بشم یا و چه نشم همزمان لیسانس حقوق یا فوق لیسانس مهندسی صنایع رو تو دانشگاه پیام زور شروع می کنم. (بالاخره دوران مدرک گرایی دیگه)
خیلی ها بهم گفتن چرا تو که علاقه به کامپیوتر داری نرفتی این رشته رو بخونی، منم همیشه می گم که مخصوصا تو برگه انتخاب رشته اصلا یه دونه کامپیوتر انتخاب نکردم چون وقتی آدم می تونه خارج از دانشگاه تخصصی رو خودش کسب کنه نباید وقتشو تو دانشگاه معطل کنه.
در آخر هم جهت اطلاع دوتا ویندوز از سایت راسخون (www.rasekhoon.net) رو بهتون معرفی میکنم که احیانا اگر دوستانی اینو ندیدن حتما از دستش ندن:
1- ویندوز سرویس پک3 گلدکبرا، با امکاناتی جالب و کامل (Windows Xp Professional SP3 Gold Cobra Edition 2009) روی کامپیوتر بنده حقیر هم همین ویندوز نصبه و کاملا ازش راضی هستم، دانلودش واقعا خالی از لطف نیست. لینک دانلود این ویندوز داخل صفحه زیر از سایت راسخون هست:
ویندوز ایکس پی-Windows xp gold cobra 2009 sp3

2- ویندوز سون (Windows 7 Ultimate Build 7600.16385 RTM x86 Retail Final Version)
اینو خودم نتونستم دانلود کنم چون adsl قطع شد هنوزم نتونستم وصلش کنم چون خط ما هم به جمع خطوط PCM اضافه شده تا ببینم ملاقات با وزیر مشکلمونو حل می کنه یا نه! لینک دانلود این ویندوز داخل صفحه زیر از سایت راسخون هست:
ویندوز 7-Windows 7

اینم (www.dlyahoo.com) وبسایت بنده حقیر هست چند وقتی فیلم ترمیناتور 2009 (Terminator Salvation DvDRip 2009) که خودم دوسش دارم و دانلودش کردمو روی هاستینگ شخصیم بود و به صورت مستقیم قابل دانلود بود اما به خاطر مشکلاتی که پیش اومد هاستینگم عوض شد و دیگه نتونستم آپلودش کنم.
سرزنده و شاد باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,997
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,172
  • بازدید ماه : 2,172
  • بازدید سال : 35,212
  • بازدید کلی : 1,326,023