loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 278 چهارشنبه 06 مرداد 1389 نظرات (0)
نقی مختاری دولت آبادی
 
مي خواستم درباره فتنه و سران فتنه بنويسم اما نماينده شهرمان مرند توصيه اکيدکرده است که از اين عنوان استفاده نشود. سيروس سازدار گفته : "دستگاه قضایی باید با استفاده کنندگان عنوان سران فتنه شرعا و قانونا برخورد کند." بنده اگرچه به او راي نداده ام و در ايام انتخابات مجلس در تهران بودم اما به هرحال نماينده شهرماست و اينجا امتثال امر کرده و از عنوان سران فتنه استفاده نمي کنم!يادم مي آيد مادرم مي گفت سازدار زمان انتخابات مجلس سخنراني کرده و براي جذب راي گفته که من به منطقه شما گاز آورده ام . اما نه درباره سران فتنه که مي خواهم درباره اعوان الفتنه بنويسم. سيروس سازدار از کساني بود با موضعگيريهايش به فتنه کمک کرده است .

 سازدار با گذشت ۱۰ماه از فتنه بعد از انتخابات و ظلم بزرگ هتک حرمت نظام اسلامي در ايام تعطيلات نوروز به ديدار ميرحسين موسوي رفته است . البته قبلا در اين زمينه اطلاع رساني نکرده بود تا ما هم نظرات خود را به کسي که قرار بود وکيل ما باشد به عرض ايشان برسانيم تا به خدمت ميرحسين موسوي برساند  .  به سيروس سازدار رئيس سابق شرکت گاز مرند توصيه مي کنم  اين بار اگر مثل دفعه قبل به ديدار ميرحسين موسوي ( از بکار بردن سران فتنه معذورم ) رفتند به او بگويند : همه بيانيه هاي شما - به زعم آقاي سازدار  - اگر خوب بوده باشد زير سئوال بردن اعدام اعضاي گروهک پژاک ديگر خوب نبوده - و يا حداقل به مصلحت نبوده ! چرا که شهرستان مرند هر از چند گاهي شاهد تشييع شهدائي است که بدست اين گروهک به شهادت رسيده اند. "فرزاد کمانگر" فرزند باقي، "علي حيدريان" فرزند احد، "فرهاد وکيلي" فرزند محمد سعيد، "شيرين علم هولي" فرزند خدر و "مهدي اسلاميان" فرزند محمد، سحرگاه يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ اعدام شدند . براساس خبري كه ايرنا منتشر كرد، "مراد قريلان" رييس کميته مرکزي پ‌ک‌ک در گفت وگو با نشريه کرد زبان "هاولاتي" چاپ اربيل کردستان عراق گفت: در هفته هاي اخير پنج تن در ايران اعدام شدند که چهار تن از آنان عضو رسمي پژاک بودند. اما ميرحسين موسوي انگار که به يارکشي  از هر گروهي نياز داشته باشد با صدور بيانيه اي اين اعدام ها را زير سئوال برده است .

موسوي در آن بيانيه از اينکه " به صورت ناگهاني در آستانه ماه خرداد، ماه آگاهي وحق جويي پنج نفر را با حواشي ترديد بر انگيز به چوبه هاي دار مي سپارند؟" ابراز ناراحتي کرده و پرسيده است : " آيا اين است آن عدل علوي که به دنبالش بوديم؟ "

البته اميدوارم سيروس سازدار اين بار به مرند که رفت به ديدار خانواده شهدائي که به دست گروهک پژاک به شهادت رسيده اند برود. در زير اسامي تعدادي از شهداي سپاهي بسيجي و سرباز شهرستان مرند را که بدست گروهک پژاک در مناطق شمالغرب و يا غرب کشور به شهادت رسيده اند مي آورم تا اگر آقاي سازدار صلاح دانستند به ديدار خانواده اين شهدا بروند و لطفا در ديدار خود با خانواده شهدا از ديدار خود با موسوي و همچنين بيانيه موسوي در زير سئوال بردن اعدام اعضاي گروهک پژاک  حرفي نزنند.

شهداي سپاهي :

۱- ناصر صفري

۲- بهمن قرباني

۳- حمزه مرادي

۴- محمدرضا ملکوتي

۵- طالب حسيني

۶ اسماعيل امامي

شهداي بسيجي :

۱- محمد برزگر

۲ -جمشيد نوذري

شهيد سرباز

۱- محمد حسن شريفي

اين شهدا فقط مربوط به شهرستان مرند است افراد ديگري در سالهاي گذشته در شهرهاي شمالغرب کشور بدست گروهک پژاک به طرز بسيار وحشيانه اي به شهادت رسيده اند. اين شهداء که نامي از آنها برده نمي شود هم پدر و مادر و خانواده و زن و بچه داشتند. آقاي سازدار آيا اينها هم بايد مثل ندا با گلوله اي مشکوک مي مردند تا مشهور شوند؟ تا بي بي سي و سي ان ان با استناد به آن اساس حاکميت اسلام را در کشور زيرسئوال ببرند؟آقاي سازدار گناه اين ۹ شهيد چه بوده است؟ جز دفاع از کشور اسلاميمان؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 255
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,018
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,193
  • بازدید ماه : 2,193
  • بازدید سال : 35,233
  • بازدید کلی : 1,326,044