loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 275 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
ديگه نمي ترسم از اين زندگي ديگه نمي ترسم از تنهايي ديگه نمي ترسم از شبهاي بي تو ديگه نمي ترسم اگه خدا منو نمي بينه ديگه نمي ترسم اگه خدا اشكهامو نبينه ديگه نمي ترسم كه اگه هيچ وقت بر نگردي ديگه نمي ترسم نمي ترسم نمي ترسم از تنهايي  ديگه نمي ترسم از ديوانگي ديگه نمي ترسم از پچ پچ ها ديگه نمي ترسم از طلاق ديگه نمي ترسم از بي مهري ديگه نمي ترسم از بي پدري ديگه نمي ترسم از بي مادري ديگه نمي ترسم ديگه از هيچي نمي ترسم ديگه هيچ چيز رنگ خودش رو نداره  اما مي ترسم از اين روند اينده مي ترسم از اين جاده هاي تاريك بي اميد فردا من مي ترسم از خودم.نباشد روزي رسد كه نباشي تمام كلام نوشته هايم نباشد روزي كه با شنيدن اسمت اينگونه اشكهايم با باران همنوا شود .

هر چي بيشتر به جلو مي رم حس مي كنم اينجا اين دنياي بيرون از اون ميله هاي اهني بزرگ جاي من نيست اين دنياي كه تو توش نيستي جاي من نيست من همون جاي دنج و اروم خودم رو مي خوام كه نه كسي نگاهش خاصه و نه كسي سرزنشت مي كنه من همون اسايشگاه رو مي خوام كه  تا بيام بهت فكر كنم خوابم ببره يه خواب سنگين كه صداي شر شر بارون هم بيدارم نكنه  من دلم براي اون ميله ها و اون قفل بزرگ تنگ شده براي همون پرستاري كه در كنارم  بود و منو به حياط مي برد من همون كنج تنهايي رو مي خوام شايد ائنجا ديگه ترسيدن و نترسيدني نباشه م ديگه كاري ندارم خدا اشكهامو مي بينه يادعامو مي بينه يا نه ديگه ديره براي ديدين دعاهام من نه سلامتي مي خوام نه يه همراه ديگه من فقط همون كنج تنهايي خودم رو مي خوام تو اسايشگاه.چيكار مي كني اگه يكي يه روزي يه جايي بهت بگه ياسي دوباره رفت اسايشگاه براي هميشه؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 924
  • بازدید ماه : 8,271
  • بازدید سال : 30,615
  • بازدید کلی : 1,321,426