loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 242 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)

اطلاعیه شماره 1      مورخ 89.4.12

باسلام به همه ی همکلاسی های محترم. امیدوارم ایام به کامتان باشد.

راستش می خواستم برای بهبود وضعیت کلاس و وضعیت نمایندگی برای ترم های بعد اقداماتی انجام دهم و اگر رای مثبت همه ی بچه ها مرا یاری کند نمایندگی را بر دوش بگیرم و با کمک شما عزیزان شرایط مناسبی را برای ترم های دیگه ایجاد کنیم.

قاعدتا برای اجرای این طرح من نیاز به همکاری باهمه شما و همچنین نیاز به برنامه ریزی دارم. اکنون من تصمیم دارم کارم را از همین حالا آغاز کنم و از همه شما تقاضای کمک دارم .امیدوارم پیشنهاد و انتقادهای خود را بگویید و من در هر شرایطی پاسخ گوی ان هستم . همچنین اساس کار من رای جمع می باشد با توجه به اینکه حق و حقوقی از هیچ کس ضایع نشود وبه هیچ کس صدمه ای وارد نشود.

اکنون گزیده ای از نکاتی که باید مورد توجه واقع شوند را مطالعه کنید و پیشنهاد های خود را صریح و واضح بگویید همچنین تمامی بچه های کلاس باید این پست را بخوانند و تا اخر هفته نظرات خود را اعلام کنند چون باید تا اخر هفته تقویم اموزشی کلاس را در اختیار اموزش قرار دهیم پس هر کس توانست به هر شکل اطلاع رسانی کند و در صورتی که افرادی به اینترنت دسترسی ندارند نظرات انها را پرسیده و نظرات  انها را اعلام کنید تا برنامه ما موفق تر و همه جانبه تر شود.

1) توضیحی مختصر از ترم سوم

2)برنامه کلاس ها

3)برنامه امتحانات پایان ترم و میان ترم

4) برنامه هفتگی ما.پیشنهادات و انتقادهای شما

5)برنامه های تفریحی و اموزشی

6)اطلاع رسانی کامل در وبلاگ

7)گروه جزوه نویسی

و..........

نظر تک تک بچه های کلاس برای این

 

پست مهم و ضروری می باشد

 

 

لطفا برای خواندن توضیحات اضافی ادامه مطلب را باز کنید:

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,307
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,866
  • بازدید ماه : 9,213
  • بازدید سال : 31,557
  • بازدید کلی : 1,322,368