loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 234 چهارشنبه 06 مرداد 1389 نظرات (0)
خاک تو سر من...بخون میفهمی چی میگم:

خدا : بنده من نماز شب بخوان

بنده : خدايا خسته ام نمي توانم نيمه شب 11 ركعت نماز بخوانم

خدا :2 ركعت نماز شفع و 1 ركعت نماز وتر بخوان

بنده: خسته ام نمي توانم نيمه شب بيدار شوم

خدا : قبل از خواب بخوان

بنده:3 ركعت زياد است

خدا : فقط 1 ركعت نماز وتر بخوان

بنده: امروز خيلي خسته شدم راه ديگري نيست

خدا : قبل از خواب وضو بگير و رو به آسمان بگو يا الله

بنده : من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم ميپرد

خدا : همان جايي كه هستي تيمم كن و بگو يا الله

بنده : هوا سرد است نمي توانم دستانم را از زير پتو بيرون آورم

خدا : در دلت بگو يا الله برايت نماز شب حساب مي كنيم

بنده : اعتنايي نمي كند و مي خوابد

خدا : ملائكه من!من اينقدر ساده گرفتم ولي بنده ام اعتنايي نكرد چيزي به

اذان نمانده بيدارش كنيد دلم برايش تنگ است

ملائكه : پروردگارا 2 مرتبه بيدارش كرديم اما باز خوابيد

خدا : در گوشش بگوييد پروردگار منتظر توست

ملائكه: بيدار نمي شود

اذان صبح را مي گويند.هنگام طلوع آفتاب است.اي بنده بيدار شو.

خورشيد از مشرق سر بر مي آورد

خداوند رويش را بر مي گرداند و مي گويد ملائكه من! حق ندارم با اين بنده قهر كنم؟؟؟

در ادامه مطلب كيفيت اقامه نماز شب را بخوانيد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 33,604
  • بازدید کلی : 1,324,415