loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 227 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)
 

مدير جديد شبکه جهاني صداي آشنا معرفي شد

"محمدحسين صوفي" معاون صداي جمهوري اسلامي ايران، در حکمي "محسن شريف زاده" را به سمت مدير شبکه جهاني صداي آشنا منصوب کرد. 

 

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از روابط عمومي شبکه جهاني صداي آشنا، "محسن شريف زاده" که در اين حکم عهده دار مديريت شبکه جهاني صداي آشنا شده است، پيش از اين مدير کل دفتر امور فرهنگي وزارت کار و امور اجتماعي بوده و پيشتر نيز در بخش هاي مختلف سازمان صدا و سيما، فعاليت هاي متعددي از جمله در شبکه قرآن و سحر داشته است.


مديريت شبکه جهاني صداي آشنا از بدو تاسيس يعني از بهمن ماه سال 1383 تاکنون، بر عهده امير نصيبي پور بوده که به تازگي به جرگه بازنشستگان اين سازمان پيوسته است.

 

منبع:ایرنا

خبرهايي از راديو

 

تفهيم آموزه هاي ديني به نوجوانان در مهارت هاي زندگي، تحليل همت مضاعف، کار مضاعف در نگاه روز، بررسي وضعيت بهداشت در من تو ما سلامت و بررسي مشکلات نشر در راديو جوان عناوين اخبار روابط عمومي شبکه هاي راديويي سلامت، ايران صدا، صداي آشنا و جوان است.  

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، اين اخبار به شرح زير است:

 
** تفهيم آموزه هاي ديني به نوجوانان در مهارت هاي زندگي
"مهارت هاي زندگي" عنوان برنامه اي است از گروه عصرگاهي راديو سلامت که در تلاش است تا با بيان روش‌هاي مختلف کسب مهارت، مخاطبان را براي رويارويي با مشکلات مختلف زندگي آماده کند.
اين برنامه سه شنبه 17 فروردين ماه جاري با حضور دکتر تهراني دوست روانپزشک به موضوع مهارت تفهيم آموزه هاي ديني به نوجوان مي پردازد. اين برنامه پنجشنبه ها ساعت 14 و 30 دقيقه به مدت نيم ساعت از موج اف ام رديف 9/103 پخش مي شود.

** چرا همت مضاعف، کار مضاعف؟
شبکه اينترنتي ايران صدا در مجموعه برنامه هاي "نگاه روز" به بررسي و تحليل علت نامگذاري سال 89 با عنوان "همت مضاعف و کار مضاعف" توسط حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پرداخته است.
در اين برنامه سيدمحمود علوي نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري و محمدتقي رهبر رئيس فراکسيون روحانيت مجلس شوراي اسلامي به تحليل اين نامگذاري مي پردازند.
چند سالي ست که مقام معظم رهبري براي هر سال يک نام و يا يک شعار خاص در نظر مي گيرند و مسئولان و مردم سعي مي کنند تا در مسير توصيه هاي رهبري عمل کنند.
سال قبل سال "اصلاح الگوي مصرف" و امسال سال "همت مضاعف و کار مضاعف" ناميده شده است.

** بررسي وضعيت بهداشت در من تو ما سلامت
ويژه برنامه "من تو ما سلامت" در روز جهاني بهداشت از شبکه جهاني صداي آشنا پخش مي شود.
اين ويژه برنامه که به منظور فرارسيدن روز هفتم آوريل روز جهاني بهداشت تهيه شده است، قصد دارد به بررسي وضعيت بهداشت در ايران و ميزان تطابق آن با استانداردهاي دنيا بپردازد.
سيما طهماسبي سردبير و فرشته مردانه تهيه کننده اين ويژه برنامه هستند.
"من تو ما سلامت" کاري از گروه جامعه و زندگي، از کانال اروپا چهارشنبه 17 فروردين ماه جاري ساعت 11 به وقت تهران برابر با ساعت شش و 30 دقيقه به وقت گرينويچ و از کانال آسيا و اقيانوسيه چهارشنبه ساعت هفت به وقت تهران برابر با ساعت دو و 30 دقيقه به وقت گرينويچ از شبکه جهاني صداي آشنا پخش مي شود.

** بررسي مشکلات نشر در راديو جوان
برنامه "مثلث" راديو جوان سه شنبه 17 فروردين ماه جاري به موضوع مشکلات نشر کتاب مي پردازد.
در اين برنامه با حضور حميد قبادي مشاور معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد سلامي و همچنين عباس علمي، به وضع موجود بازار کتاب و مشکلات پيش روي نشر کتاب ها پرداخته مي شود.
"مثلث" روزهاي سه شنبه کاري است از گروه جوان و فرهنگ راديو جوان که به سردبيري شهاب نادري مقدم از ساعت 13 و 30 دقيقه از راديو جوان به روي آنتن مي رود.

 

منبع:ایرنا

شبكه‌هاي راديويي هلند مناطق تحت پوشش خود را افزايش مي‌دهند 

با تأسيس ايستگاه‌هاي جديد، شبكه‌هاي راديويي هلند مناطق تحت پوشش خود را افزايش مي‌دهند.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از فاكس 21 آنلاين، پنج شبكه راديويي دولتي هلند قصد دارند تا در قالب يك اقدام مشترك مناطق بيشتري از خاك اين كشور را تحت پوشش برنامه‌هاي خود قرار داده و در اين راستا، مجوزهاي لازم را براي راه‌اندازي ايستگاه‌هاي جديد راديويي را كميسيون فدرال ارتباطات اين كشور اخذ كرده‌اند.


اين در حالي است كه هريك از اين شبكه‌هاي راديويي تنها در حدود 90 درصد از خاك هلند را تحت پوشش برنامه‌هاي خود دارند.

 

منبع:ایسنا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 266
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,692
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,867
  • بازدید ماه : 2,867
  • بازدید سال : 35,907
  • بازدید کلی : 1,326,718