loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 246 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

مثل رو زتولد بابا................

پدر عزیزم ! نمیدانستم که با فداکاری شگفت تو ، من در همین دو سه روزه  این قدر عزیز می شوم و مردم مرا روی سرودستبلند می کنند و تو را باشهیدی مقایسه می کنند که می گویند 13 سال بیشتر نداشته وامام خمینی او را رهبر خطاب کرده است .

پدر! می بوسمت و بهاین بوسه ام افتخار می کنم ، همان طور که مادر این روزها با چشم اشکبار و حسرت باربه تو افتخار می کند و می گوید: بابا ! همان طور که در خانه سرایداری بابا بزرگ درهمین مسجد جامع به دنیا آمده، در همین مسجد جامع هم شهید شده آن هم در حالی کهباشهادتش نگذاشته 150 نفری که در داخل شبستان مسجد بوده اند شهید شوند.

مادر گریه می کنداما می دانم ته دلش از اینکه شما همسرش بوده ای خیلی هم خوشحال است همان طور که منخیلی خوشحالم که تو پدرم هستی.

پدر جان ! من هممثل مردم زاهدان عکست را می بوسم و مثل روزهای تولدت بازهم به تو می گویم : دوستتدارم بابا!

همزاد کویرم تب باران دارم

در سینه دلی شکسته پنهان دارم

در دفتر خاطرات من بنویسید

من هرچه دارم از شهیدان دارم .

شادی روح شهداء صلوات.........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 268
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 395
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,400
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,575
  • بازدید ماه : 1,575
  • بازدید سال : 34,615
  • بازدید کلی : 1,325,426