loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 442 یکشنبه 27 تیر 1389 نظرات (0)
خوابیده بودم٬

در خواب کتاب گذشته ام را باز کردم و روز های سپری شده ی عمرم را برگ به برگ مرور کردم . به هر روزی که نگاه می کردم در کنارش دو جفت جای پا بود ٬ یکی مال من یکی مال خدا . جلوتر می رفتم و روز های سپری شده ام را می دیدم خاطرات خوب خاطرات بد . زیبایی ها ٬ لبخند ها ٬ شیرینی ها ٬ مصیبت ها ... همه و همه را می دیدم . اما دیدم در کنار بعضی برگ ها فقط یک جای پا است ٬ نگاه کردم ٬ همه ی سخت ترین لحظه های زندگیم بودند . روزهایی همراه با تلخی ها ٬ ترس ها و درد ها و بیچارگی ها ...

 باناراحتی به خدا گفتم : روز اول تو به من قول دادی که هیچ گاه مرا تنها نمی گذاری . هیچ وقت مرا به حال خود رها نمی کنی و من با این اعتماد پذیرفتم که زندگی کنم چگونه ٬ چکونه در این  سخت ترین روز های زندگی توانستی مرا با رنج ها ٬ مصیبت  ها و دردمندی ها تنها رها کنی ؟؟؟؟ چگونه ؟؟؟؟؟

خداوند مهربانانه مرا نگاه کرد لبخندی زد و گفت فرزندم من به تو قول دادم که همراهت باشم در شب و روز در تلخی و شادی و خوشبختی .

من به قول خود وفا کردم هرگز تو را رها نکردم ٬ هرگز تو را تنها نگذاشتم حتی برای یک لحظه . آن جای پا که در آن روزها ی سخت می بینی جای پای من است ٬ وقتی که تورا به دوش کشیده بودم ... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,323
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,882
  • بازدید ماه : 9,229
  • بازدید سال : 31,573
  • بازدید کلی : 1,322,384