loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 908 یکشنبه 15 اسفند 1389 نظرات (13)
کاربر عزیز و گرامی این تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به گروه اینترنتی اثیر می باشد و این وبلاگ به ادر س اینترنتی ریز منتقل شده است لطفا برای اطلاع بیشتر از آخرین مطالب به ادرس زیر  مراجعه کنید یا روی بنر کلیک کنید


اثیر.com,لوگوی اثیر

سایت جامع اثیر

اس ام اس ,ارشیو عکس,تعبیر خواب,آشپزی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام
وبلاگ خوبی داری اگه دوست داری باهم تبادل لینک کنیم اول مرا با نام "ژیمناستیک و پارکور" لینک کن سپس بیا تو وبم از قسمت تبادل لینک خودتو لینک کن.

این نظر توسط shadmehr hosseini در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ قشنگی دارین.
اگه دوست داشتی منو با اسم (خیلی خیلی جالب) لینک کن بعدش بیا تو وبم بگو با چه اسمی بلینکمت.
موفق باشی

این نظر توسط الهام در تاریخ 1348/10/11 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام وتبریک به مناسبت سال نو خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم در صورت تمایل با من تماس بگیریدشکلک

این نظر توسط rfigh.tanhaei در تاریخ 1348/10/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر عزيز
خسته نباشي
امروز که داشتم وارد میشدم به رز بلاگ گفتم یه سری به این وبهایه پر بازدید بزنم
دیدم که واقعا زحمت کشیدین خیلی دستتون درد نکنه همینجوری به این رتبه نرسیدین
منم حدود 2 ماهی میشه یه وب راه اندازی کردم البته به خوبی و قشنگی وب شما نیست همینجوری به امید دوستان راش انداختم
من تو رو لینک کردم تو وبم حد اقل آمار وبم 3000 نفره دوست خوبم اگه میتونی کمکم کن و لو گو منو بذار تو وبت خبرم کن منم به تو کمک کنم لوگو تو رو بذارم
اگه خواستي تبادل لينک هم کنيم منو با اسم ..::عاشقانه هر چي بخوايي::.. و آدرس:http://anylove.rozblog.com/ لينک کن بعد خبرم کن منم لينکت کنم
آمار وب من بيشتر از 3000 بازديد کنندس ولي براي من فرقي نميکنه من با همه تبادل لينک ميکنم چه بازديدت يه نفر باشه چه يه مليون نفر
==================================




==================================
اگه اين کد رو هم بذاري تو وبلاگت منم 1000 بازديد کننده بهت هديه ميدم البته خبرم کن
باي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,889
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,448
  • بازدید ماه : 9,795
  • بازدید سال : 32,139
  • بازدید کلی : 1,322,950