loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 257 جمعه 25 تیر 1389 نظرات (0)


دستی برای گرفتنم نمانده

دستم را روزگار برید

از تمنای هر چه خواستن و عاشق بودن ...!!!



طلوع  خورشید برای دیگران است ، نه برای من که غروب را همیشه نظاره گر بوده ام..





دوباره فکر تو دوباره یاده تو   دوباره صدای تو  دوباره شب و باز هم شب و تاریکی مطلعق

دوباره تپش دل بي قرار من  و خودكاري كه انگار با جوهرتمام بارانهاي عالم پر شدني نيست

مهربانم !

اين بار حرفهايم  را چگونه براي تو بنويسم براي تو كه دستهاي خسته ات پلي به سوي خداست

دستهايي كه مثل دستهاي منه دیونه و مجنون
 
بوي كاغذ و قلم نمي دهد

مهربانم 

تو پاک بودی و پاک  ماندي و به من پاك بودن را آموختي

و مرا هم اينگونه در بزم بي آلايشت با خداوند شريك نمودي


فرشته ی من

اگر امروز از رابطه ام با خدا راضيم  به خاطر توست

پس بگذار در اين روزگار غريب تو و خاطره تمام فداكاريهايت را در صدف عشق خود پنهان كنم

اي دردانه هستي


اگر تو بخواهي مي تواني عطر گلهاي پژمرده را به آنها برگرداني

تو مي تواني خاكستر را آتش كني اما آرزوهايت را چه مي كني؟

مي خواهم گريه كنم براي تمام آرزوهايت كه فداي آرزوهاي من كردي

براي دعاهايي كه فرصت بر زبان آوردنش را در حضور من نيافتي

اي همزبان ای عشقه الهی من

ای تمام هستی دله دیوانه ی من

به من بگو از كلبه سفيد خداوند و دنيا كه راهي است براي رسيدن به آن كلبه

از آزادي كه هيچوقت معنايش نكردي

از عشق از حقیقت از راستی از مقاومت از بردباری

اي مجنون عشق

مي خواهم مجنون تو باشم چون در پلكان زندگي

پله خودت را بالاترين نديدي و هرگز براي رسيدن به آرامش ظاهري

مجبور به عقب نشيني نشدي

مرا با رنج بودن تنها نگذار نگذار زندگي ام صدايي بي پاسخ باشد

......

خیلی دلم گریفته مهربانم


در حرم یار خرامان شدم --- باک ندارم  که گریان شدم

گر شود ارزان دلم از خاک --- به بین که حق را من خواهان شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,138
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,697
  • بازدید ماه : 10,044
  • بازدید سال : 32,388
  • بازدید کلی : 1,323,199