loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 222 شنبه 09 مرداد 1389 نظرات (0)

از نظر سینا وقتی من میگم یه غذای خوشمزه داریم چیزی نمیتونه باشه به جز پیتزا ...... دیروز عدسی گذاشته بودم  و سینا هم هی میومد میگفت مامان من گشنمه چی داریم بخوریم ؟؟؟ و من هم با اعتماد به نفس کامل گفتم یه غذای خوشمزه ، یهو چشاش یه برقی زد و با خوشحالی تمام ازم پرسید ، پیتزااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟ یهو دلم براش سوخت ولی واقعا نمیدونم چرا هیچ غذایی براش به اندازه ی پیتزا عزیز و لذیذ نیست . حالا خوبه همین چند روز پیش این پیتزا رو واسشون درست کرده بودم .

راستش من هر چی دم دستم باشه باهاش پیتزا درست میکنم . حالا فرقی نمیکنه کوکو سبزی ( مثل این ) باشه یا اضافه ی ماکارانی باشه یا هر چیز دیگه .

این دفعه برای خمیر پیتزا از این دستور استفاده کردم . منتهی موادش رو دو برابر کردم و تو سینی فر ( ۲۷در ۲۷ ) پهنش کردم . البته اگه دوست دارین خمیرش نازک تر باشه ، باید سینی بزرگتری رو در نظر بگیرید . و با چنگال چند تا سوراخ روش ایجاد کردم و به مدت ۱۰ دقیقه تو فر ۱۷۰ درجه قرار دادم . بعد از فر بیرون آوردم و روشو سس گوجه مالیدم و پودر سیر و آویشن پاشیدم و یه لایه پنیر پیتزا پاشیدم و موادی که آماده کرده بودم ( شامل گوشت و قارچ و فلفل دلمه و پیاز داغ و کمی رب گوجه و نمک وفلفل و آویشن بود ) تو تمام سطح خمیر پخش کردم و چند برش قارچ هم روش چیدم و دوباره به مدت ۱۰ دقیقه داخل فر گذاشتم.

 بعد از این زمان مجددا از فر درآوردم و تو تمام سطحش پنیر پیتزا پاشیدم ( کلا ۴۰۰ گرم پنیر استفاده کردم ) و چند برش کالباس روش قرار دادم و دوباره داخل فر گذاشتم تا پنیرش آب بشه .

بعد هم از فر درآوردم و اونی شد که اون بالا میبینین . بعدش برش دادم و جاتون خالی ناهارمون رو خوردیم .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 263
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,721
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,896
  • بازدید ماه : 1,896
  • بازدید سال : 34,936
  • بازدید کلی : 1,325,747