loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 336 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
دیشب دوباره خواب دیدم خواب تورا هم دیدم خواب دیدم با الهام در ارتباطی خودت میدونی خوابهای من دروغ نیست و من الکی خواب نمی بینم از صبح سردرد بدی گرفتم من گفتم عطی قبلی بشو نشدی گفتم اهام صادق باش نمیدونم هستی یا نیستی اما هر چی هستی دوسات دارم الان دیگه باهام صادق باشی تو هفته ای یکبار با خونواده بیرون نمیرفتی اما الان همش بیرونی و اما میدونی تفاوت من با تو چی هست اینه من صبح میتونستم اینو بگم و با هم دهوا کنیم اما نگفتم چون دیدم امتحان داری اما تو منو درک نمیکنی و در مورد بیرون رفتنت اگر با خانواده میری کههیچ اما اگر با دوستات میری بدون خدای من بزرگه و من می فهمم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 847
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,406
  • بازدید ماه : 8,753
  • بازدید سال : 31,097
  • بازدید کلی : 1,321,908