loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 274 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)
سلام به همه ی دوستان گلم.... چطورید؟

خوش می گذره؟ 

جام جهانی هم که دیشب با برد تیم اسپانیا و تساوی سویس تموم شد ( دور گروهی )

امروز هم از 1/8  نهایی اروگوئه و کره ی جنوبی با هم بازی دارن.

غنا و آمریک هم ساعت 23 .


امروز 2 تا مطلب براتون دارم اول :

نقد بازی FLASHPOINT dragon rising


نام بازی OF:DR برای کسانی که Operation Flashpoint: Cold War Crisis (سازنده: Codemasters)را حدود هشت سال پیش بازی کرده باشند، آشنا است. هشت سال پیش OF:CWC توانست جای خود را میان گیم نت ها و بازی های آنلاین باز کند. بعد از هشت سال Codemasters نسخه جدید OF را عرضه کرده است. آیا "برخاستن اژدها" توانسته مثل CWC جای خود را در میان بازی های چند نفره پیدا کند؟

داستان بازی در حدی نیست که دلیل اصلی یک گیمر برای خرید OF:DR باشد؛ دانشمندان جزیره ای به نام Skira (درنزدیکی آلاسکا) که دارای منابع غنی نفت است و میان دو کشور بزرگ چین وروسیه قرار دارد را کشف می کنند. چینی ها زودتر از روس ها وارد عمل میشوند و جزیره Skira  را اشغال میکنند؛ بعد از مدتی روسیه به این جزیره حمله می کند و دچار کمبود نیرو میشود و شما در نقش نیرو های کمکی روسی هستید که راهی جزیره Skira می شوند. داستان زیاد دندان گیر نیست ولی یک نکته مثبت دارد، داستان DR بهانه ای برای وارد کردن گیمر به یک جنگ بزرگ نیست، داستان DRبرخلاف بازی های مشابه خودش همیشه با گیمر همراه است و تا پایان او راتنها نمی گذارد، داستان می خواهد بگوید که جنگ چقدر بد است! داستان بازیطوری نوشته شده است که گیمر احساس می کند تاثیر زیادی در روند آن دارد.

سازندگان برای کنترل بازی بهترین کلیدها و دکمه ها را در هر سه پلتفرم انتخاب کرده اند. سازندگان خوب میدانند که گیمر در یک FPS همیشه اسلحه را می بیند برای همین شبیه سازی سلاح ها و نحوه استفاده از آن ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده استHUD . بازی شباهت زیادی به CoD3دارد؛ در بالا سمت چپ جزییات سربازان گروه و در پایین سمت راست اطلاعاتمربوط به اسلحه و میزان مهمات همراه دیده می شود. نحوه کاهش و افزایشسلامتی شبیه CoD4طراحی شده است، یعنی در صورت آسیب دیدن باید سریعا در جایی پناه بگیرید تامقدار سلامتی افزایش یابد. شرایط جوی بر بازی تاثیر دارد؛ مثلا در شب دیددشمنان کمتر می شود و موقعیت خوبی برای غافلگیری دشمنان به وجود می آید.

مپهای بازی بسیار بزرگ هستند و تعداد بالای وسایل نقلیه و سلاح ها  بازی درآن ها را لذت بخش تر می کند. البته این بزرگ بودن مپ همیشه لذت بخش نیست!چون تک تیرانداز ها خیلی راحت می توانند در گوشه کنار مپ مخفی شوند و سرشما را هدف بگیرند. با آنکه بیشتر بازی در مناطق صحرایی واقع شده است ولیجزئیات ساختمان ها و طبیعت بسیار بالا است.

هوشمصنوعی در حد خوبی قرار دارد، ولی اگر سربازان گروه خود را به حال خودشانرها کنید ممکن است برایتان مشکل درست کنند و یا گم و گور شوند.

گرافیک بازی هم خوب است ولی عالی نیست. کیفیت بافت ها خوب هستند ولی گاهی اوقات دیده می شود که کیفیت بافت ها با هم تفاوت دارند.

این نشان می دهد که سازندگان روی بعضی بافت ها کم تر کار کرده اند. چهره ها هم خوب طراحی شده اند.

نورپردازیخیلی خوب است و سایه زنی بهتر از آن! افرادی که می میرند دیر تر از شمارهقبل ناپدید می شوند ولی باز هم ناپدید می شوند! (اجنه در این بازی هم وجوددارند!)

صداگذاریهم خوب است. صدای مسلسل دستی سربازی کناری، صدای فریاد یکی از یاران خودیکه کمک می خواهد، صدای انفجار هلی کوپتر بالای سرتان، صدای خودتان  همگیسعی دارند تا حس یک جنگ واقعی را به شما بدهند!

اگر اکشن باز هستید، این بازی را بخرید؛ ولی بدانید در DR خبری از آدم های قلدر و بزن بهادر نیست و نسبتا همه چیز برابر است.


وحالا : 2-لب خوانی ویژه از کاپلو در جام جهانی:بشین !چرا نشستی؟پاشو!!!!!!!!


شبکهاسپانیایی Cuatro گزارش جالبی ازرفتار فابیو کاپلو روی نیمکت انگلیس در جریان بازی این تیم مقابل اسلوونی تهیهکرده و حرف‌های کاپلو را لب‌خوانی کرده و آنها را زیرنویس کرده است.

این برنامهکه «نمایش کاپلو» نام دارد به این ترتیب شروع می‌شود: مربی سابق میلان و رئالمادرید پشت سر هم جمله محبوبش را تکرار می‌کند: «پرس لعنتی روی توپ! پرس لعنتی رویتوپ!» و سپس خطاب به هافبک تیمش فریاد می‌زند: «بری! اون توپ نکبت! بری!»

کاپلو درادامه بارها با دست به استوارت پیرس، اسطوره سابق انگلیس و دستیار فعلی‌اش ضربه می‌زندو او را به اطراف می‌راند.

 

کاپلو پساز آن که به زبان اسپانیایی به داور چهارم اعتراض می‌کند، روی نیمکت می‌نشیند. اومی‌بیند که پیرس در کنارش ننشسته است و به او دستور می‌دهد: «بگیر بشین! بگیربشین!» وقتی مدافع سابق ناتینگهام فارست می‌نشیند، مربی انگلیس نظرش عوض می‌شود ومی‌گوید: «چرا نشستی؟ چرا؟ پا شو!» در این لحظه گری لوین، بدنساز انگلیس پوزخندیمی‌زند.

کاپلو درادامه بازی همچنان به شدت خشمگین است و مرتبا به اطرافیانش ضربه می‌زند. او پس ازسوت پایان با دیوید بکام دست می‌دهد و سپس چندین بازیکن مانند فرانک لمپارد و وینرونی را در آغوش می‌کشد.

بی‌تردیددوربین‌ها در دیدار روز یکشنبه انگلیس و آلمان هم روی دون فابیو متمرکز خواهند شد.پیرس هم بهتر است روی یک صندلی دور از نیمکت انگلیس بنشیند. رفتار کاپلو و پیرس،بسیاری را به یاد گراهام تیلور و فیل نیل می‌اندازد.

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 969
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,528
  • بازدید ماه : 8,875
  • بازدید سال : 31,219
  • بازدید کلی : 1,322,030