loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 277 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
این روزها و این شب ها مدام چیزی در من می شکند و یا چیزی را در من می شکنانند .تمام عالم را هم در من بشکنند مهم نیست مهم انی بود که هیچ گاه از من خسته نشد .هوا گرم گرم است اما کاش باران می بارید تا دلم کمی از فشار این شکستن ها خنک می شد در درون دلم باد خنکی می وزد به زور بغض در حال ترکیدن را قورت می دهم به اجبار قطره ای از لای چشمانم بیرون ریخت اینه را می اورم تا با دستانش اشکم را پاک کند اخر دیگر کسی نیست تا مهربانی کند .این روزها تو که نیستی هیچ همه با من عجیب نامهربان شدند .دیشب بضعت می گفت تو خودت کج خلق شدی و کم تحمل و ملیحه می گفت یاسی دیگه یاسی قبل نیست .مهربانی در من مرد روزی می گفتی یاسی یعنی مهربانی اما الان یاسی یعنی اشک دیگر مهربانی برای چه برای که .این روزها که تو نیستی عجیب بی کسی مرا به سخره گرفته نمی شود برای همیشه نباشی؟اخر زبانم لال شود اگر بگویم اس های هر ماه یکبارت ضجرم می دهد و تاب دوباره از نو بی تو شروع کردن را از من می گیر زبانم لال شود اگر بگویم نباش اما باور کن به خیال های ناتمامت راضی ترم تا این بودن های اندک تمامت .کاش می فهمیدی یاسی همیشه چگون تمام ساعت های مضحک روی دیوار را با یاد تو سپری می کند کاش همون قبلتر ها که بودی حس می کردی عمق عمیق دردهای فرداهایم را کاش برای نرفتنت تلاش می کردم که الان برای گفتن این جمله خیلی دیر است کاش دستان گرمت را پنهان می کردم تا از ان کسی نشود راستی به اندازه من دوستت دارد؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,371
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,930
  • بازدید ماه : 9,277
  • بازدید سال : 31,621
  • بازدید کلی : 1,322,432