loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 278 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)
 مانی بیمخ تو کار دیگه ای جز دکتر رفتن نداری

دیگه داری هزیون میگی زودتر برو دکتر که وضعت خیلی خرابه

وقتی میگی حل حب فکر میکنم یه سگ دنبالمه داره واسم پارس میکنه دیگه این کارو نکن

راستی من پدر بزرگت هستم نمیخواستم بگم ولی خودت فهمیدی دخترم  کار منو راحت کردی

میخواستم اروم آروم بهت بگم تو که حال و روز خوبی نداری همش دکتری ببینم جای سالم داری؟

خیلی افتخار میکنی که من خرمگس حسابت کردم اره؟اشکال نداره افتخار کن جلو دوستات

هم بگو واسشون قیافه بگیر

مثل اینکه تو هم خیلی خوشت میاد من ثابت کنم پس هستم آره >اینکه خجالت نداره رک و پوست

کنده بگو تا ببینم چیکار میتونم برات بکنم

تو دوتا فایده دختر بودنت رو بگو تا من برم تغییرش بدم

عزیزم WCچیه من وقتی زورم میگیره همش رو روسر تو خالی میکنم این که دیگه دستشویی نمیخواد

مگه دخترا پاچه گوسفند ها رو میگیرن نمیفهمیدم خوب شد گفتی

دیگه هم حوصله کل کل با تو رو ندارم خودت یه جوری جواب خودت رو بده

منم شاید یه مدتی جوابتون رو ندم خواهشا خیلی پررو نشید

دیگه دختری واسه ضایع کردن وجود نداره من تا اومدن دخترای جدید نیستم

خیلی بی حالید فقط نسرین.ماندانای بیمار.انتانا کل کل میکنن بقیه کجا هستن

این دو سه تا خیلی تکراری هستند ضایع هم شدن الان هست که ضایعستان

بیاد سفارشش رو ببره قرار بود نسرین و متندا و اتنتا رو 2روزه بدم تحویل ولی یه کم دیر شد

من شاید نباشم هرکسی تو وبلاگ بود اینا رو بده تحویل دیگه کاملا ضایع هستند

متندا خدا حافظ تو هم باشه تا 2روز دیگه که نمیای بعد از 2روز اگه دیدی اینجا دختری وجود نداره تعجب

نکن خوب که بهبود پیدا کردی بعد بیا میترسم دوباره دکتر لازم بشی

یه متن خداحافظی کامل میگذاشتی شاید دیگه برنگشتی

خدا رو چه دیدی معلوم نیست از دست دکتر سالم در بری

بای بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,670
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,229
  • بازدید ماه : 10,576
  • بازدید سال : 32,920
  • بازدید کلی : 1,323,731