loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 291 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

سلام به همگی

میگم حبیب تو دیگه از رده خارج شدی 

راستی حب حب  مهران یه سلامی کرده بود اخرش گفته بود سلام به سگ و گربه  مهران به من گفت منظورش تو بودی !!!شما پسرها احترام همدیگه رو ندارید اونوقت انتظار دارید ما بیایم وبه شما احترام بذاریم...

در مورد اسم من اره هر جور دوست داری تلفظ کن اسم من اونقدر زیبا هست که هر جور تلفظش کنی باز قشنگه

 میدونی چیه وقتی اسم حبیب الله رو میشنوم یاد بابا بزرگ مامان بابام میفتم اونم اسمش حبیب الله بود  خدا بیامرزتش

ولی افرین به تو حبیب لااقل میای یه ذره چرت و پرت مینویسی و دله خودتو شاد میکنی ولی پسرهای دیگه چی ؟؟؟ اصلا جراتشو ندارن بیان واسه کل کل

ضمننا حبیب تو اینقدر از من حساب میبری و منو مزاحم خودت میدونی فکر میکنی خر مگسم ...اره دیگه  تو باید هم از من حساب ببری  چون خیلی خوب ضایعت میکم هه هه هه

مثل اینکه خیلی بهت بر میخوره بهت میگم دو جنسه عزیزم ناراحتی نداره من یه دکتر خوب سراغ دارم یه پسر دو جنسه مثل تو رفت پیششش (دکتر رو میگم )شده یه دختره ماه بعد ادرس و شمارشو بهم داد گفت شاید بد بختی مثل تو که دیگه داره از پسر بودنش زجر میکشه خواست بره دختر شه حالا اگه خواستی بگو من برات راز داری میکنم

حبیب اگه خیلی زورت میاد یه جای امن و امان هست برو wc اونجا مخصوص ادمهایی مثله تو.....

من( فاتحمه) رو درست نوشتم اره واقعا نسرین راست میگه تو تازگی ها هم دیگه کور شدی

ضمننا مگه خودت رو گوسفند فرض میکنی که فکر میکنی دخترها پاچتو میگیرن

حب حب دیگه بسه میترسم بیشتر از این بنویسم این دم اخریه سکته رو بزنی

میگم عرفان اینو خودت گفتی ؟؟؟؟؟ما نیازی نیست خفه شیم چون ما اول از مغزمون کمک میگیریم بعد از دستهامون و هیچ ربطی به زبونمون و دهنومن نداره که بخوایم خفه شیم  اگه مردی بیا تو میدون واسه کل کل

نسرین و اتنا من تا یکی دو روزه دیگه نیستم میخوام برم دکتر  تو حریف این پسرها شو از طرف من  دخترها دوستون  دارم بذار یه خداحافظی با حبیب و مهران هم بکنم خداحافظ بچه ها تا چند روزه دیگه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,580
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,139
  • بازدید ماه : 9,486
  • بازدید سال : 31,830
  • بازدید کلی : 1,322,641