loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 314 پنجشنبه 24 تیر 1389 نظرات (0)
خیلی چیزا هست که آدم دوست داره در موردشون بنویسه اتفاقات کوچیک و بزرگ رفتار ها و فرهنگ های جالب مردم

از ژاپنی هایی که بعد بازی های تیمشون تو افریقا ورزشگاه رو تمیز میکنن   تا چینی هایی که دنیا رو گرفتن از بوبو زلایی که اونا تولید میکنن تا اقتصاد و اجتماع و کنکورو هزار تا چیز دیگه ...

اما وقتی به دور و بر خودم نگاه میکنم و میبینم ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم و هنوز درگیر خرافات و تعصبات الکی خودمون هستیم میخوام سکوت کنم فقط سکوت سکوتی سنگینتر از هر فریادی تا گوش فلک رو از این سکوت پر کنم

......

تا حالا شده چشماتون رو ببندین و برای یک آن فکرکنید که چیزی نمیبینید همه جارو تاریک تصور کردین ؟؟

تا حالا فکر کردین که اگه کور بودین چه اتفاقی می افتاد اگه هیچ رنگی رو نمیتونستید ببینید اگه تنها دیدتون نسبت به دنیا تخیلات ذهنیتون بود ؟؟

اگه وقتی میگفتن دریا یا کوه و جنگل براتون هیچ فرقی نمیکرد تا حالا شده ؟؟/

اما خوبه که گاهی این کارو بکنیم واین تصور رو بکنبم شاید دیگه وقتی چندتا نابینارو دیدیم که داشتن گلبال بازی میکردن نخندیدیم ..

پی نوشت: من عادت دارم همیشه همه چیز رو جمع به کار میبرم شما به دل نگیرید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 766
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,325
  • بازدید ماه : 8,672
  • بازدید سال : 31,016
  • بازدید کلی : 1,321,827