loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 274 پنجشنبه 24 تیر 1389 نظرات (0)
کنکورم دادیم..

ساله خوبی بود

با این که نتیجش معلوم نیس ولی سالی بود که باعث شد خیلی چیزا رو یاد بگیرم

اینکه چطور ادم میتونه با هر شرایطی خودشو وفق بده
اینکه چطور کون مبارکشو هم بکشه
اینکه چطور از نیم ساعت استراحت بین درساش لذت ببره
اینکه از شکستا نا امید نشه
اینکه املاش خوب بشه
دقتش زیاد بشه
با مامان بابا جنگ نکنه
به دوستاش اعتماد نکنه
اینکه یه ساعت خواب بعد از ظهر براش یه دنیا باشه
اینکه گیتار یاد بگیره
شعر بگه
ستار بزنه
اواز بخونه
تمام برنامه های تلویزیونو برای اولین بار در زندگیش حفظ بشه
اینکه دلش برای اقوامش تنگ بشه
از بودن باهاشون لذت ببره
و خیلی چیزای دیگه که شاید بعدا اضافه کنم

ولی مهمتر از همه اینه که تو اینسال فرصتی ÷یش اومد وقتی از درسام خسته میشم فکر کنم
فکر کنم که در شرایط فعلیم برای اینده چه برنامه ای دارم
فکر کنم بعد از کنکور قراره
چه کتاباییو بخونم
چه فیلماییو ببینم
چه بازیاییو بکنم
چه شهری برم
کجا زندگی کنم

یا اینو بفهمم که دوست دارم ادامای اطرافم ادمای کشورم ادمای فضایی و مهمتر از همه خدای
اطرافم چه شکلی باشن من با اونا چطور باشم

به این فکر کنم که قراره یه ستاره راک بشم
÷ول نداشته باشم
دیر ازدواج کنم
خوش بگذرونم
یا شایدم زتدونی سیاسی بشم
شکنجه بشمو بعد هم اعدام
نمیدونم
نمیدونم

فقط اینو میدنم که شاید هیچ وقت دیگه در زندگیم فرصت اینو نداشته باشم که این همه راجع به اطرافم
فکر کنم...

یه سالی نبودم از ÷نج شیشتا خوننده ای که داشتم ÷وزش میخوام ایشاللا از این به بعد
ببیشتر در خدمتم.

Cat / pets / animals / eyes / kitten / cute / photography by Cuba Gallery - www.cubagallery.co.nz


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,580
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,139
  • بازدید ماه : 10,486
  • بازدید سال : 32,830
  • بازدید کلی : 1,323,641