loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 274 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

سلام

حبیب چرا اینقدر تو بی ربط حرف میزنی

من به تو گفتم دو جنسه اونوقت داری حرفهای خودم رو به خودم تحویل میدی واقعا که !!!

میگم حبیب دورانه زوالت داره میرسه خیلی دلمون برات تنگ میشه اخی خدا رحمتت کنه  هه هه هه ه ه ه

راستی مگه من مثل تو هستم بچه سوسول از سوزن بترسم من کارم جور نشد که برم ضمننا اگر هم کلیه نیاز داشته باشم تو که تا چند روزه دیگی فوت میشی میام از توی قبر بیرونت میکشم و کلیه هاتو در میارم .

بعدش هم تو خیلی نی نی کوچولویی که نسرین رو مادر بزرگ میبینی .

نیازی به خجالت کشیدن نیست ما همه میدونیم که تو دو جنسه هستی حالا شاید یه کاری واست بکنم که به بچه ها هم بگم که قضیه رو واسه کسی نگن

راستی از روی تایپ کردنت  من به بی حافظه ای تو پی بردم توی یکی از پستهات سه بار بای بای کردی دوباره ادامه دادی حالا کی بی مخه معلومه حبیب

ضمننا من زیاد کارتن نمیبینم من که مثل تو بچه کوچولو نیستم از صبح تا شب بشینم پای برنامه کودک تازه به خاطر اینکه چیزی ازت نمونه میخوام یه بسته کبریت نثارت کنم اگه اراده کنم همون با یه دونه کبریت هم تو پودر میشی

حالا که این دو سه روز زنده ای ما باهات خوش رفتاری میکنم

راستی فکر کنم این روزهای اخرت زبونت داره بسته میشه واسه همینه همه اسمها رو مخفف میگی

اخی دلم برات میسوزه  جوون مرگ میشی

فاتحمه صلوات برای حبیب....

بدرود بچه ها تا یه رو حبیب کم کنه دیگه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 8,140
  • بازدید سال : 30,484
  • بازدید کلی : 1,321,295