loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 246 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

 

خب آقا جان ، منکه حرفی ندارم که ...

اگه میخوای منو ببوسی ، دیگه چرا تو خواب میای سراغم ؟؟؟

 

هوووووووم ، خیلی خوب بود، دوست داشتم :)

 

***

زنگ میزنم اتاقت تا بیدارت کنم ... گیج خوابی !

انقدر به حرف میگیرمت و شوخی میکنیم تا بالاخره بیدار شی.

 خوشم میاد که صبح ها بیدارت کنم ...

یکی از کارهایی رو که خیلی دوست دارم یه روزی انجام بدم اینه که وقتی خوابیدی ، ببوسمت .

 

***

 هی خواب دیشب یادم میاد ، هی میخندم ... هی عاشقت میشوم.

عاشق همین لطافت و مهربانی ات ، وقتی که منو میبوسی..

 ***

آخ جونمی جووون ، فردا این موقع ها دیگه همه با همیم ...

 فقط نمیدونم یعنی تو که رژیمی ، دیگه هیچی نمیخوای بخوری ؟ کوفتم میشه که ...

 

***

یکی از عکس هایی رو که تو عید گرفتیم رو خیلی دوست دارم ، همونی که بالای کوه دور یه میزی نشستیم و چای میخوریم ... عکس رو ریختم تو گوشیم ... وقت و بی وقت هی روی عکس زوم میکنم ... اما بدتر بیشتر هوایی ات میشوم.

 

***

از اینکه داریم گروهی میریم مسافرت خیلی خوشحالم ... و از اینکه تو هستی همه خوشحالیم ... باور کن !

اما ... این کجا و مسافرت عیدمون که مال خود ِ خود ِ خودم بودی کجا .

 

***

یعنی قول میدم ، اگه این دفه شد که با هم باشیم ، من وقتی که میخوای میخوابی مثل بچه ی آدم بشینم و بزارم تو استراحتت کنی ....

قول که نه، یعنی  سعی میکنم !

 

***

یعنی فردای من از ساعت چهار صبح شروع میشه !

 اوه ! فکر کن .... مریم و علی توی مسیر منو سرویس میکنن با سوال هاشون ، میگی نه ، حالا ببین !

 ***

حلال زاده اس ... مریم رو میگم .

جلوی آی دیم نوشتم : من تورو دوست دارم ، تو دیگری را و دیگری من را .اینگونه است که همه تنهاییم.

پی ام داده : تو از کجا میدونی اون دیگری را دوست داره ؟

خدا به دادم برسه.

***

سرخوشانه رفتم و کلی خرید کردم ... شب ساعت نه رسیدم خونه .

همین شد که مجبور شدم تا ساعت دو بیدار بمونم تا با همین سرعت ِ یواش ، وسایلم رو جمع کنم.

ساعت دوازده علی زنگ زد که صبح پنچ میاد دنبالم و تو هم میری دم خونه ی علی اینا که یه سری از وسایل رو بزاریم تو ماشین تو.

بعدشم من بهت زنگ زدم که هم صداتو بشنوم ، هم بگم که آسوده بخواب ... صبح خودم بیدارت میکنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 8,183
  • بازدید سال : 30,527
  • بازدید کلی : 1,321,338