loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 278 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

امروز داشتم به همین اتفاق های کوچولویی فکر میکردم که کلی خوشحالم میکنند.

 

مثلا" همین که زنگ میزنی به تلفن داخلی ام و سوپرایزم میکنی .

اینکه تجربه هات و نوشته هایی رو که خوندی و جالب بودند رو باهام تقسیم میکنی.

که گاهی احساس میکنم نظرم مهمه ، یا به حرف هام فکر میکنی.

یا همین شبت به خیر ، خوب بخوابی ... و قوروبون "تو" های آخر تلفن هامون.

 

میدانی ؟ گاهی دلم میخواد همینطوری بمونیم تا من از هر اتفاقی کلی شاد شم ! که هی قوربون صدقه ات برم و هی به خودم لبخند بزنم و سرشار شم از یه احساس ناب... احساس ناب ِ دوست داشتن!

 

... که همین دوست داشتن زیباست !

 

سپاس پسر .

***

وااااااای وااااااااای امروز چهارشنبه است و کلاس داریم ! خوشحااااااااااااااالمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .

***

میرم خونه ، عجیب حوصله دارم ...

با دقت تمام لباس هامو انتخاب میکنم ، بلوز طوسی ام رو میپوشم ، آرایش میکنم با یه رژ لب و مداد چشم نازکی که بالای پلکم کشیدم ... خیلی از خودم خوشم میاد !

موهامو به دقت شونه میکنم و با یه گل سر میبندم و موهای جلوی سرم رو هم به زور تف و تافت منحرف میکنم به یه طرف .

عطر شنلم رو هم میزنم و تو آینه یه لبخند گشاد به خودم میزنم و پـــــــــــــــــــر میکشم طرف کلاس.

***

وقتی میرسم تو و سمانه و مریم دارین سر یه موضوع فمنیستی مهریه و حق طلاق بحث میکنین ... تو این مورد حرف خاصی ندارم ، تو بحث هاتون هم شریک نمیشم ... میدانی ؟ تو جای زن ها هستی که بفهمی این موضوع یعنی چی ؟ همه ی این ها فقط برای پیدا کردن ضریب امنیته ... تو خودتو نگاه نکن ! آدم های عوضی کم نیستند ... گاهی مجبوری برای بدست آوردن حداقل حقوقت ، از همین ابزار ها استفاده کنی ... چند نفر رو میشناسی که اول ازدواجشون تصمیم به طلاق داشته باشن ؟

بی خیال ... همیشه از این موضوع ها میترسیدم.

میدانی ؟؟؟ گاهی فکر میکنم تو داری جهت دار این بحث هارو میکنی .

تا کلاس رسمی بشه میرم نمازمو بخونم که هرچی زحمت کشیده بودم موهای جلوی سرم رو مهار کنم ، خراب شد !

***

سر کلاس حوصله ام سر میره ، رو در جعبه شیرینی با خودکارهای رنگی هر جمله و شعری که دوست دارم رو مینویسم ... خیلی هاشون خطاب به تو بود . مثلا همون : کمی برایم بخند !

تنها جمله ای رو که دوست داشتم بنویسم و خجالت کشیدم همین : کاشکی من دایناسورت بودم ، بود. اینطوری دیگه بی شک میفهمیدی منظورم تویی ... میفهمیدند !

هی سر کلاس دزدکی نگاهت میکنم و هی تو ناغافل مچم رو میگیری !

مثل همیشه با داستان ها و شوخی هات به همه انرژی مثبت میدی ، دلم میخواد بغلت کنم ییهو.

***

تا شام رو بیارن ، برنامه ی سفر میچینیم برای هفته ی دیگه ... خوشحــــــــــــــــالم ! :)

اذیت میکنی که میخوای دی ماه بری مسافرت اونم تنهایی ... هی نگات میکنم ، هی میخندی و دندونات رو بهم نشون میدی ! میگم : منم ببر دیگه !

عینهو اینایی که کلاس میزارن میگی :بچه ی خوبی باش ، فکر هامو بکنم ، حالااااااااااا ببینم چی میشه !

آقا ! دستم به شما میرسه دیگه !  :)

***

حرف از بچه میشه ، یکی از دخترای کلاس میگه من نمیفهمم واقعا" اینایی که ازدواج میکنن و بچه نمیخوان ...

مریم میپره وسط حرفش که : چرا یه شوهر رو اشغال میکنن .

میگم : خب از پرورشگاه به دخترای مجرد ، بچه میدن.

میگه : نه ، میخوام حامله شم ...

بهش میگی :  برو اون طرف ... این دیگه انگیزه اش بالاس ... از کنارش هم رد بشی ، خطر ناکه !

پسر ! این حاضر جوابی رو تو کجا یاد گرفتی ؟؟؟

***

ببخشید ، سوالی برام پیش اومده : اینکه مرکب جنابعالی دوگانه سوزه یعنی چی ؟؟؟

لطفا" با جزئیات توضیح دهید ! :)

***

کمی زودتر از شما ها میرم خونه ، شب اس ام اس میزنی که :

 ...B darid ya B nadarid

- هم B داریم هم مهمون داریم ... 

***

از اینکه تو عطر شنلم رو دوست داری یه عالمه ذوق میکنم.

میگی که هنوز عطر آنجل رو میزنی تو خونه ات ، که وقتی از در میای تو " آنجل ها - فرشته ها " همینطور دورت میگردن ! :)) قوربون این قوه ی تخیلت برم منننننننننن !

اما این عطر امروزت هم خیلی خوش بو اِ ... از این به بعد یه روز انجل ، یه روز شنل !

شبت به خیر عزیزکم !

دوست دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,303
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,862
  • بازدید ماه : 9,209
  • بازدید سال : 31,553
  • بازدید کلی : 1,322,364