loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 305 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

میروم و تو

                    تنها نخواهی ماند ...

و تو فراموش خواهی کرد

                                 این رویای فراموش شده را ...

و چشمانت

                      برای رفتنم

                                     به لرزش نخواهند افتاد ...

و دستانت

                          در تکرار آن روز بارانی

                                                          هرگز نخواهد گریست ...

نگاهم کن ...

                من تو را ار افق های آبی هدیه گرفتم

                من با بالهای شکسته میان دست های تو پرواز کردم ...

من تو را

                        پشت دیوارهای شکسته بی کسیم یافتم ...

من تو را

                     برای بودن یافتم نه برای

                            رفتن ...

بگذار بگویم بی تو

                                     گلهایم بی آب خواهند ماند ...

بگذار بگویم بی تو

                                      لحظه هایم خواهند پژمرد ...

بگذار بگویم بی تو

                                اشکهایم بی کس خواهند ماند ...

می دانم ، می شنوی

                                    هق هق بی صدا و غریبانه شبانه ام را ...

می دانم ، میبینی

                                شب های تاریک و بی ستاره ام را

و میدانم که

                چشمان تو

                              تنها فانوس این راه نرفته بود ....

و اکنون دیگر ...

راهی نیست که انتهایش به انتظار من ایستاده باشی ...

دیگر چشمان رویاییت

                                 میان ازدحام عطر آگین خاطره

به دنبال اندام بارانی شعرهای من

                                                            نخواهند گشت ....

دیگر زبانت از به زبان آوردن نام من

                                                         به سختی حرکت نخواهد کرد ...

دیگر نیندیش

                       به روزهای تلخی که بر من و تو گذشت ....

دیگر نیندیش

                       به دروغهایت که تنها ترانه های لحظه های دروغین خوشبختی من بودند ...

دیگر نیندیش

                       به دلخوشی های بلند من برای دیدارهای کوتاه تو ....

دیگر نیندیش

                        به غربت گوشهایی که به حرمت صدای تو صدایی دیگر نشنید ...

می خواهم صدایت را قاب کنم

                                              زیرا تنها صداست که میماند ...

و این دختر بارونی در آستانه این فصل سرد

                                             ایمان می آورد به آغاز بی تو

                               آغاز بی من ....

                  و ماندن تو ...

                                 ماندن دور از من ....

تو بمان

                    کنار قلبی که از من به امانت گرفتی و پس ندادی ....

تو بمان

                     کنار انتظارهای بی رنگ من ...

تو بمان

                      دور از دستهای کوچک و خالی من هنگام برگشت از بیراهه های مسکوت عشق تو ...

تو بمان

                        آن سوی پنجره تردید ...

و من ...

                         برای خاطراتت دست تکان میدهم ...

و میدانم که تو

                             ا ز حرفهایم ، نگفته هایم

                                                   خواهی رنجید ....

و میدانم اشکهای پنهانم را

                                                 نخواهی دید ...

                                                     و میدانم این قصه هم به سر رسید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,263
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,822
  • بازدید ماه : 9,169
  • بازدید سال : 31,513
  • بازدید کلی : 1,322,324