loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 273 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

دردسرهاي تازه مسافر تل آويو


پس از چرخش مواضع مضحك فتنه گران خارج نشين نظير بهاءالله مهاجراني و كديور، اين موضوع همچنان بهانه اصلي هجمه و جديداً اسباب خنده ضدانقلاب خارج نشين را فراهم نموده است. در همين رابطه هادي خرسندي در خبرنامه ضدانقلابي گويا خطاب به كديور نوشته است؛
سه چهار هفته اي گذشته است و شايد از نظر خيلي ها قضيه كهنه شده باشد اما من اين جريانات را كهنه شدني نمي دانم و هنوز در فكر آن مصاحبه ام!
و من هنوز... هنوز فكر مي كنم كه برنامه تفسير خبر صداي آمريكا گرچه حدود آخر شب در ايران پخش مي شود اما آن ساعتي كه خانم درخشش با ايشان مصاحبه زنده داشت، در كاروليناي شمالي كه آقاي كديور تشريف دارند، يكي دو ساعت از ظهر گذشته بود و هوا هم آفتابي بود. يعني بار ديگر وي موفق شد كه روز روشن، صاف از توي دوربين، چشم بدوزد توي چشم هزاران هزار بيننده و دروغ بگويد!
اينجور كه كديور بتواند معلق بزند، عمليات ژانگولر محيرالعقولي است كه از شخصيت محبوبي چون آقاي كديور ساخته است وگرنه خليل عقاب هم با چنان پشتك و واروئي، ولو مي شد پيش پاي خانم ستاره درخشش.
نامه توضيحي و توجيهي بعدي آقاي كديور ثابت كرد كه نه خير، پايين آمدن محكم و با صلابت ايشان از خرك مغالطه و جفت پا زدن متعادلشان روي تشك مصاحبه، تصادفي و الله بختكي نبوده و حضرتشان بايد از سرآمدان فن ژيمناستيك باشد.
اين ضد انقلاب خارج نشين با اشاره به تناقض هاي كديور در مواضع اخيرش ادامه مي دهد:
«وارونه كردن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» به صورت: «هم غزه، هم لبنان، جانم فداي ايران»، و انتساب آن به تظاهركنندگان خياباني، يك پرسش خيلي ساده به زبان فارسي را از ايشان پيش مي آورد.
جناب آقاي كديور! مگر نه اينكه تظاهرات مردم، جنبه اعتراضي يا مطالباتي داشت؟ پس در اين صورت شعار اختراعي: «هم غزه، هم لبنان، جانم فداي ايران»، چه موضوعيت شعاري و لزوم تظاهراتي مي داشت و مي دارد؟
اين ضد انقلاب خارج نشين در ادامه مي نويسد؛
جا دارد با قدرت گرفتن «جنبش مغزپسته اي» متعلق به آقايان رفسنجاني، ميرحسين، كروبي، خاتمي، كديور... (كه صد البته رنگش روشنتر از جنبش سبز مردم است) سرود «اي ايران» هم مطابق سليقه آقاي كديور به بازار بيايد.
نگاهي به دو سه بيت از ديوان حافظ، تصحيح آقاي كديور، ما را بيشتر با كنه افكار بلند ايشان آشنا مي كند.
سرو چمان من، هم ميل چمن مي كند،
هم همدم گل مي شود، هم ياد سمن مي كند
هم هر كه چهره برافروخت دلبري داند
هم هر كه آينه سازد سكندري داند
هم آنكه چشم به دوربين دروغ مي گويد
دودوزه بازي و رسم كديوري داند
در شرح حال آقاي كديور خواهد آمد كه: گفتگو با كودكان به ويژه كودكان خوش باور را دوست مي داشت و با قصه و سرگرمي و اتل متل به ارشادشان مي پرداخت. نقل است كه عنداللزوم صورت خود سبز مي كرد و براي بچه ها مي خواند.
اتل متل توتوله
الاغ محسن چه جوره
هم شير داره، هم پستون
جانم فداي هندستون
گفتني است «شعار نه غزه، نه لبنان جانم فداي ايران» دو روز قبل از روز قدس از سوي سايت وزارت خارجه اسرائيل به فتنه گران پيشنهاد شده بود و سران فتنه نيز آن را شعار مردمي! دانسته بودند. اما در پي افشاي اين ماجرا و شواهد ديگري كه از ارتباط عوامل فتنه 88 با موساد حكايت مي كرد، سران فتنه تصميم به توجيه اين حركت صهيونيستي خود گرفتند و كديور طي مصاحبه اي گفت؛ شعار تظاهركنندگان «هم غزه، هم لبنان، جانم فداي ايران»! بود كه اظهارات وي با اعتراض شديد ساير جريانات ضد انقلاب روبرو شد و كديور در مصاحبه ديگري گفت؛ منظورم اين بود كه بايد اينطوري شعار مي دادند!!
يك خبر موثق كه از چند كانال نقل شده و در ميان گروههاي اپوزيسيون مطرح است حكايت از آن دارد كه كديور و سروش با ويزاي ورقه اي - بدون درج در پاسپورت- حداقل دوبار به تل آويو سفر كرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 33,532
  • بازدید کلی : 1,324,343