loading...
sms زییاترین پیام کوتاه

sms13

محمد کربلائی بازدید : 227 جمعه 17 دی 1389 نظرات (0)

میدونی فرق تو با روز چیه؟ روز باید 30 تاش رو جمع کنی تا 1 ماه بشه اما تو همین جوری ماهی

 

سلام من از اداره هواشناسي مزاحمتون ميشم ، اينجا يه نفر دلش هواتونو کرده چه کار کنه ؟

 

دريجه قلبم نوشتم ورود ممنوع عشق امد گفت بي سوادم روز بعد نوشتم خروج ممنوع گفت شرمنده بي وفايم

 

هر کس یه روزی میاد، یه روزی میره،یکی با دلش میره، یکی با پاهاش، ولی مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره

 

فقط کسي معني دلتنگي را درک مي کند که طعم وابستگي را چشيده باشد دوست خوب داشتن بهتر از تنهايي و تنهايي بهتر از با هر کس بودن است

 

زخم زندگي من تويي همه به زخماشون دستمال مي بندن اما من به زخمم دل بستم

 

زندگی هنر نقاشی كردن است بدون استفاده از پاك كن . سعی كن طوری زندگی كنی كه وقتی به گذشته بر می گردی نیازی به پا ك كن نداشته باشی

 

تو كتاب خوندم سیگار بده دیگه نكشیدم، تو كتاب خوندم مشروب بده دیگه نخوردم، تو كتاب خوندم دروغ بده دیگه نگفتم، تو كتاب خوندم عشق بده، دیگه كتاب نخوندم

 

دوست دارم يه سنگ بردارم و روي اون بنويسم: دلم برات تنگ شده و اونو محكم بكوبم توي سرت تا بفهمي كه فراموش كردن من چقدر سخت و دردناکه

 

من برای مرگ صد ها بهانه دارم . اما برای زنده بودن فقط یک بهانه می خواهم آن هم وجود نازت هست

 

 

گفتم که به عشقم بگو آره ... پر کن شب های منو از ستاره ... گفتی ستاره بی ستاره ... قلبم واسه تو جایی نداره

 

سرنوشت سه دفعه بهت دروغ مي گه اولين بار وقتي كه تو رو به دنيا مياره.... دومين بار وقتي عاشقت مي کنه..... سومين بار هم زندگي رو ازت ميگيره تا بفهمي همش خواب بود و بس

 

هر وقت غم وغصه اومد سراغت قلبتو دايورت کن رو قلب من

 

دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانی است نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

 

یادم باشه که یاد ت بدم که یاد بگیری که یادت نره که یادت همیشه در یادمان ویادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره

 

میدونی فرق تو با فرقون چیه؟......   اون گل میبره....تو دل

 

از يكي پرسيدم چرا دوستم داري؟نگاهي تو چشام كرد هيچي نگفت گفتم شايد واقعا دوستم نداره؟ بعد كه رفت فهميدم دوست داشتن دل ميخاد نه دليل

 

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 7,787
  • بازدید سال : 30,131
  • بازدید کلی : 1,320,942