loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 331 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)

لیلی برو خونتون به خاطر خواه هاتم رونده


چون مهدی موچول با علی راوی اومده


خشگلم یه گوشه نشسته خنده خنده میکنه

نمیدونه که داره دلمو رنده رنده میکنه

من میگم لیلی میخوام که دلمو چلونده

میگی لیلی کیه همونی که چشاش پف داره

  

خاطر خواتم لیلی. خاطر خواتم لیلی

چرا تو بی میلی .من که دوست دارم خیلی

 

 

وظیفه ی من دور شما لیلی خانوم دور زدنه

وضیفه ی علی راویم اینجا فقط اینجا مخزدنه

لیلی جون باید ببخشی میگم چه لبایی داری

لیلی جون خیلی دافی 60میلون فدایی داری

 

 

خاطر خواتم لیلی. خاطر خواتم لیلی

چرا تو بی میلی .من که دوست دارم خیلی

 

 

میخوای مهدی موچول روانیت بشه

بیادو دوماده مامانیت بشه

اصلا میخوای شب عروسیمون فضا با موزیکما هیت بشه

 

رو پیشنهادم فکر کن

حالا برو موهاتو فر کن

برو کمرتو قر کن

خاطر خواهاتم ول کن

میگه دوسم داری اره جونه تو

طلبه شدم همه جوره خب



ما باهمیم از اون حرفا که داریم




تا الانم توی دریاکناریم

قایق سواری با ریسکشم

می ارزه که باتو من خیس بشم

بیا قبل از اینکه کسل شم

بزنیم بریم خضرشهر



یکم با من وربری



تا که منم زبل شم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,157
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,716
  • بازدید ماه : 9,063
  • بازدید سال : 31,407
  • بازدید کلی : 1,322,218