loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 267 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)

گفتی که مرادوست نداری گله ای نیست

بین من وعشق توولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبرکن وگوش به من کن

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پروازعجب عادت خوبیست ولی حیف

تورفتی ودیگراثراز چلچله ای نیست

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

گفتی که کمی فکرخودم باشم وانوقت

جزعشق تودرخاطرمن مشغله ای نیست

رفتی توخداپشت وپناهت به سلامت

بگذاربسوزددل من مسالهای نیستتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

در زمستان بلند دل من همه خاطره ها محبوسند

همه شوروغزلهای ناب دستاویز یک احساسند    

  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

  زغم یکی اسیرم 

 که خودش خبر ندارد                       

 عجب ازمحبت من که دراواثرندارد     

غلط است هر که گویددل به دل راه دارد   

دل من زغصه خون شددل او خبرندارد

 

                                                                                                                                                       

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,367
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,926
  • بازدید ماه : 9,273
  • بازدید سال : 31,617
  • بازدید کلی : 1,322,428