loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 268 چهارشنبه 06 مرداد 1389 نظرات (0)
سلام

دوستان گل چطوريد

بري بدست آوردن تعرفه آگهي با ايميل من در ارتباط باشيد

من يه در خواست از شما بازديد كننده وبلاگم دارم مخصوصا اوناي كه در نوشتن و به روز كردن وبلاگ سر رشته دارند و اوناي هم كه ندارند كار بسيار ساده اي هستش كه من خود بهشون ياد ميدممن در زمينه هي بخش هاي متنوع سايت كه( موضوع اصليش ماهواره هست) و شامل موزيك نرم افزار بدرد بخور و فيلم و اخبار و.. هرچي كه دوستان تمايل دارن دراه فعاليت ميكنه و حقيقتش من به تنهايي در به روز كردن هر لحظه سايت كم ميارم

راه حل اينه كه :

دوستان يه ندا بدند و يه كلمه كاربري و رمز عبور رو براي من بفرستند من براشون مديريت در وبلاگ رو فعال ميكنم هركي در هر چي كه سر رشته داره
بخش هاي متنوع اين وبلاگ عبارتند از :

1- اخبار شبكه ها وفركانس ها و تغيرات پكيج هاي ماهواره (فارسي زبان و خارجي)
2-اعلام كد هاي هك شده و سافتكم هاي روزانه
3-ساعت پخش برنامه هاي جالب واز شبكه هاي فارسي و خارجي
4- نرم افزار هاي تست شده و معتبر ريسورهاي پركاربرد و ديگر ريسورها
5- اعلام وضعيت شيرينگ دانگل هاي معتبر همراه با نرم افزار هاي جديد
6-آموزش نصب ديش همراه با عكس (به درخواست شما)
7- اخبار ريسورهاي جديد همراه با مشخصات
8-عكس ها و مطالب جالب و خواندني و همينطور
اخبار دنياي موزيك و فيلم

9- دانلود موزيك و فيلم هاي روز و پر بيننده
10- پاسخ به سوالات شما عزيزان در اسرع وقت حداكثر يك روز

 دوستان در هريك از اين بخش ها ميتوانند فعاليت كنند

راه هاي ارتباطي

دوستاني كه ميخوان با ياهو مسنجر با من در ارتباط باشن اي دي من رو در مسنجر خودشون add  كنن

(  fardin_4610@yahoo.com  )

و

دوستاني كه در هر صورت نميتونن از مسنجر استفاده كنن اينجا كليك كنن و آمادگي خودشون رو اعلام كنن 


با تشكر از همه دوستان

به مدير هاي جديد آقايان 

   خوش آمد ميگم

و به زودي .....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 33,644
  • بازدید کلی : 1,324,455