loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 252 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)
من احمدی نژاد رو دوست ندارم ، من به سیاست های اون انتقاد دارم ، من به صحت  نتایج انتخابات سال گذشته شک دارم و بهش اعتراض دارم ، من از جمله کسانی بودم که اعتراض کردم ، آشوب نکردم ، ساکت و آرووم تو سیل جمعیت وارد شدم ، و هنوز هم اعتقاد دارم که اون انتخابات جای شبهات زیادی داشت 

اما ...............

اما به این گفته به شدت اعتقاد دارم که " هیچ تمدنی از بیرون نمیتونه ویران بشه ، مگر اینکه از درون نابود شده باشه " ...... من اعتقاد ندارم که هر چی بوده گذشته و دیگه نباید بهش فکر کرد و باید حرف ناحق رو پذیرفت ، اما به این اعتقاد دارم که باید زمان سنج آدما خوب کار کنه ، اعتقادم بر اینه که با تصویب قطعنامه ، حالا دیگه باید به اختلافات داخلی پایان داد ، حالا باید این شکاف و اختلافی که بین مردم و مسولین افتاده ( تعارف که نداریم ، افتاده دیگه ) باید کنار گذاشته بشه ، من باز هم به موسوی و کروبی افتخار میکنم که در یک بیانیه مشترک ، با موقعیت سنجی ، به این نکته رسیدن که الان وقت اون نیست که اختلافات داخلی رو رونق داد ، نباید آب به آسیاب دشمن ریخت ، نباید در برحه که نیاز مبرمی به اتحاد هست ، با اختلافات داخلی دشمن رو قوی کرد .

حالا کاری هم نداریم که آنچه سیر تصویب قطعنامه هار و تسریع کرد چه عواملی داشت ، کاریه که شده و آبی است که ریخته شده ، عواملش هر کسی که بوده کاری نداریم ، مهم اینجاس که الان ایران من ، ایران تو ، ایران ما در موقعیتی که جز اتحاد چیز دیگه ای نیاز نداره .

من از احمدی نژاد و سیاست هاش اصلا خوشم نمیاد ، من اصلا بهش اعتقادی ندارم ، اما اگه زمانی حس کنم که این خاک عزیز ، این کشور دوست داشتنی ، با همه خوب و بدش ، دچار مشکل شده ، از هر چیزی که دارم میگذرم تا ازش دفاع کنم ، من جان و مالم رو میزارم ، و این خاک را مدافعم .

زنده باد ایران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,467
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,642
  • بازدید ماه : 1,642
  • بازدید سال : 34,682
  • بازدید کلی : 1,325,493