loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 287 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

نام:حسام الدین هوشیار جهرمی    شهرت:ورزشکار در رشته پاورلیفتینگحسام الدين هوشيار

بیوگرافی:اینجانب حسام الدین هوشیار جهرمی ، متولد 1357جهرم، مجرد و در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاذ اسلامی واحد جهرم می باشم. من از  سال 1375 به ورزش پرورش اندام پرداخته و پس از یک سال به ورزش پاورلیفتینگ روی آوردم و تا کنون آن را به طور حرفه ای دنبال می کنم. من از طریق جراید با رشته ورزشی پاورلیفتینگ آشنا شدم و پس از مدتی تمرین در باشگاه به آن علاقه مند شده و در این رشته قدرتی فعالیت خود را تداوم بخشیدم .

از سال 1376 تا 1381 زیر نظر قهرمان جهان استاد یعقوب سالاری در باشگاههای آپادانا، پردیس، توحید و ایران زمین شهرستان جهرم و همچنین در باشگاههای ایران جوان و پریور در شهر شیراز فعالیت داشتم و از آن تاریخ به بعد با تجاربی که کسب نمودم، به تمرینات خود ادامه می دهم و هم اکنون به طور متوسط روزانه 2 ساعت تمرین می کنم.مقام هایی که تا کنون کسب کرده ام

در سال 1377 نایب قهرمان کشور در رده سنی جوانان در سال 1378 در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شدم و به عضویت تیم ملی درآمدم.

در سال 1379 در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شدم و ....بقيه در ادامه مطلب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,462
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,637
  • بازدید ماه : 2,637
  • بازدید سال : 35,677
  • بازدید کلی : 1,326,488