loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 302 یکشنبه 27 تیر 1389 نظرات (0)

..:: ادبیات کامیونی ::..



www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ

لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر   نکن

بوق نزن ژیان
میخورمت
*
بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع 
عشق آمد و گفت من بی سوادم

 

قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر

شتاب مکن،مقصد خاک است
*
رادیاتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش 
گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم
*
تو هم قشنگی

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت
*
سر پایینی برنده 
سر بالایی شرمنده

داداش مرگ من یواش
*
کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت
*
تند رفتن که نشد مردی 
چشم انتظارم که برگردی

یا اقدس 
یا هیچکس

زندگی نگه دار پیاده میشم
آیی بی وفا کجا میری 
اونطرفی که ورود ممنوعه
*
ای ماشین با مرام، نشو نامرد با ما
*
عشق یعنی 
بهش بگی دوسش نداری ؛ 
و بعد بری یه گوشه و حسابی گریه کنی

محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمیدارد
*
دریای غم ساحل ندارد

بابا تو دیگه کی هستی
*
قربون دل غریب پرستت
*
داداش، جون من یواش

خوش غیرت
*
*
از عشق تو لیلی ........... رفتم زیر تریلی
*
دنبالم نیا اسیرم می شی

همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد
*
در پناه مولا
*
به مد پرستان بگو آخرین مد کفن است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,643
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,202
  • بازدید ماه : 10,549
  • بازدید سال : 32,893
  • بازدید کلی : 1,323,704