loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 278 پنجشنبه 24 تیر 1389 نظرات (0)

تو مثل رازپاییزی و من رنگ زمستانم

چگونه دلاسیرت شد، قسم به شب نمی‌دانم

تو مثلشمعدانی‌ها پر از رازی و زیبایی

و من در پیشچشمان تو مشتی خاک گلدانم

تو دریایترینی‌، آبی و آرام و بی‌پایان

و من موجگرفتاری اسیر دست طوفانم

تو مثل آسمانیمهربان و آبی وشفاف

و من در آرزویقطره‌های پاک بارانم

نمی‌دانم چهباید کرد با این روح آشفته

به فریادم برسای عشق من امشب پریشانم

تو دنیای منیبی‌انتها و ساکت و سر‌شار

و من تنها در ایندنیای دور از غصه مهمانم

تو مثل مرز احساسیقشنگ و دور و نامعلوم

و من در حسرتدیدار چشمت رو به پایانم

تو مثل مرهمیبر بال بی‌جان کبوتر‌ها

و من هم یککبوتر تشنه‌ی باران درمانم

بمان امشبکنار لحظه‌های بی‌قرار من

ببین با تو چهرؤیایی‌ست رنگ شوق چشمانم

شبی یک شاخهنیلوفر به دست آبی‌ات دادم

هنوز از عطردستانت پر از شوق است دستانم

تو فکر خوابگل‌هایی که یک شب باد ویران کرد

و من خواب تو رامی‌بینم و لبخند پنهانم

تو مثل لحظه‌ایهستی که باران تازه می‌گیرد

و من مرغی کهاز عشقت فقط بی‌تاب و حیرانم

تو می‌آیی و منگل می‌دهم در سایه‌ی چشمت

و بعد از تومنم با غصه‌های قلب سوزانم

تو مثل چشمه‌یاشکی که از یک ابر می‌بارد

و من تنها‌تریننیلوفر رو به گلستانم

شب‌ست و نغمه‌یمهتاب و مرغان سفر کرده

و شاید یک مهکمرنگ از شعری که می‌خوانم

تمام آرزوهایمزمانی سبز می‌گردد

که تو یک شببگویی‌، دوستم داری تو‌، می‌دانم

غروب آخر شعرمپر از آرامش دریاست

و من امشب قسمخوردم تو را هرگز نرنجانم

به جان هرچهعاشق توی این دنیای پرغوغاست

قدم بگذار رویکوچه‌های قلب ویرانم

بدون تو شبیتنها و بی‌فانوس خواهم مرد

دعا کن بعددیدار تو باشد وقت پایانم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,535
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,094
  • بازدید ماه : 9,441
  • بازدید سال : 31,785
  • بازدید کلی : 1,322,596