loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 306 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
چه خوب است به بهانه ديوانگي كاري به كارت نداشته باشند و در گوش هم بگويند ولش كن بابا اين ديوونست انتظار بيشتري هم ازش نميره.اره من همينم.من همينم كه هستم خوب باشم  يا بد مهم اينه كه براي اوني كه بايد خوب و دوست داشتني مي بودم بودم ديگه بقيه هر جور دوست دارند فكر كنند اصلا قرار نيست من خودم رو به خاطر خوشامد ديگران اصلاح كنم نه اقا جان من همينم و براي چاشني اش اضافه مي كنم من رواني ام فارابي هم بستري شدم پس با من كل كل نكن.دلم همون شب باراني رو مي خواد همون شب  سر و تاريك تر از هميشه اي كه من تو ماشين در مجاورت زن همسايه  نشته بودم و باران به شدت مي باريد و من مي لرزيدم و زير لب حرف مي زدم دلم همان شبي را مي خواهد كه اقاي ش بي مهابا مي دويد و براي بستري شدنم تلاش مي كرد و در چهره اش اخمي بود كه بايد ازش ترسيد من همان شبي را مي خواهم كه ارتباطم با ميله اي اهنين از عالم بيرون قطع شد همان شبي كه با مشتي اضافه تر از قرص هايي كه مي خوردم خيلي راحت به خواب رفتم .....در انجا در ان اسايشگاه غريب بودم اما اين غريبگي تنها از ان من نبود از ان همه ي ان ديوانگان چون مني بود كه در انجا بيتوته كرده بودند دلم براي خودم سوخت كه نگهبان در از من مي ترسيد و اجازه نمي داد تا در باز شود و يك تماس اضطراري بگيرم فرياد كشيدم در خلوت سالن من اگر هم خطرناك باشم براي خودم خطرناكم نه براي ديگران.............نه خانوم من مسوليت دارم اگه بلايي سر خودت بياري چي و من همان جا كنار در بسته چمپاتمه زدم پرستاري امد ليواني اب با قرصهايي به دستم داد تا همه را يكجا بيندازم بالا و بعد بي صدا مرا برد به اتاق نسبتا بزرگي كه حدود بيست تخت داشت  .من دلم همانجا را مي خواهد كه مراقبم بودند و دردم را جدي گرفته بودند همانجايي كه مراقب بودم كه نكند بلايي سر خود بياورم..........اما ان شب هيچ وقت نفهميدم باران كي تمام شد...........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,646
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,205
  • بازدید ماه : 9,552
  • بازدید سال : 31,896
  • بازدید کلی : 1,322,707