loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 271 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)
8 قطعه مدیحه حضرت رسول (ص) به مناسبت عید مبعث

بمدیحک طاب لی الکلموا - حاج سعید حدادیان

یا محمد یا رسول الله - بنی فاطمه

ای گل نیکو شمایل، ناخدای کشتی د ل - مهدی میرداماد

معاشران گره از زلف یار باز کنید - مهدی میرداماد

خوانند فرشتگان مکرر صلوات - حاج احمد نیکبختیان

روشن شده شهر مکه از نور سرمدی - حاج احمد نیکبختیان

ای لبخندت از تبسم گلها ملیحتر - سید محمد جوادی

عمریه ای یار آسمونی اسم قشنگت رو لبمه - سید محمد جوادی

مقالات ویژه مبعث

پیامبر و حراء      واقعیت بعثت از نگاه شیعه      نگاهی به احادیث بعثت      ایراد ما به احادیث بعثت

 تصاویر ویژه  :::  Screensaver  :::  سخنرانی

مجموعه صوتی ستاره درخشان، سرودهای زیبا در مدح امام زمان (عج)

بیا نور دلم ...                            آمدی آمدی جان عالم فدایت

عطر نفس هایت ...                    روی تو را به هر طرف ...

ای رهبر دنیا و دین، یا علی (ع)      یابن فاطمه روی تو را دیدم

می آیی می آیی ...                   ای غایب از نظر ها ...

مولا مولا گل زهرا (س)                بیا نگار آشنا ...

نیایش

کلیپ زیبایی در فراق امام زمان (عج)

صدای پای یار مهربان از ره میاید - جواد مقدم - تصویری

صدای پای یار مهربان از ره میاید - جواد مقدم - تصویری ویژه موبایل

صدای پای یار مهربان از ره میاید - جواد مقدم - صوتی

حاج مهدی سلحشور گلچین ایام فاطمیه 1386

حتی یه لحظه این دل من از تو بی بی جدا نمیشه   ای دار و ندارم ماه شب تارم

ملیکه هفت آسمون دست قضا و سر نوشت           ای مهربان ترین دلدار و یار من

اگه دردم یکی بودی که بودی                              هر شب می کنم در دلم گوش

ای شفیعه روز جزا محرم اسرار خدا                      یک واژه ام نوشته شده در کتابتان

توی جوشم تو خروشم                                      کبوتر خسته دل به آسمون چشم می دوزه

این بانوی آیین و سجاده باشد                             پرپر مزن ای یار تو در پیش نگاهم

کربلایی حمید علیمی گلچین ایام فاطمیه 1386

خدا به روی دلم زده به خط جلی                         سلام ای پسر حضرت زهرا

نگاه دلبر خوشه عاشقی آخر خوشه                    بردن اسم قشنگت به همه دنیا می ارزه

بین تموم عالم کرب و بلا رو عشقه                       دلم توی مدینه است شدم شریک غم ها

خاک قدم سینه زناتم                                       پناه عالمی درگاه زهراست

دل شده خزانی میان کوچه غم                          به حریم فاطمیه بده رخصت ورودم

حضرت فاطمه ای جان جهان قربانت                     همه شب شرار عشقت کشد از دلم زبانه

حاج محمود کریمی گلچین سینه زنی ایام فاطمیه 1386

غریبونه می خونه حیدر از غم های تو                     کنار یک بستر خونی زینب عزا گرفته

باغبونی خسته لاله در خون نشسته                     کابوس یک رویا در سرخی گرداب این شبها

چشمای گل خواب چشم غنچه پر آبه                    بشنو از نی چون حکایت می کند

مثل گلی پرپر در وسعت خونین یک بستر                مادر مادر چشاتو وا کن

ای بدردم چشم بیمارت طبیبم                             دل دریا دل بابا دل طوفانی ابرا

مادر من مادر من سایه تو بر سر من                     دوباره خاطراتمو مرور کنم آی آدما

آسمون بی سامون امشب تاره

منبع:http://www.mazhaby.persianblog.ir/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 8,275
  • بازدید سال : 30,619
  • بازدید کلی : 1,321,430