loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 260 سه شنبه 22 تیر 1389 نظرات (0)
دوستان جان خودمان سلام الان اینجوری شدین دیگه ای بابا خودتونو کنترل کنید میدونم خیلی تعجب داره که بعد از قرن ها دارم آپ میکنم ولی اگه شما هم طبق محاسبات خودم و داداش حمید  نابغه روزی ۲۵ ساعت مطالعه داشتید دیگه وقت نمیکردید بیاید آپ کنید(روش محاسبشو کسی نپرسه چون که ما علممونو به همه کس نمی گیم)
موقعی که از درس خوندن فارغ شده بودم و مخم اینجوری شده بود داشتم فک میکردم که ما حرفای روزمره مون چقدر ایهام و کژتابی داره(آرایه شناسیمم قوی شده) مثلاْ این چیزا..................

معانی واقعی بعضی حرفهای روزمره ما

اجتماعی

تشریف داشته باشید: پاشو برو دیگه!
اجازه بدین من حساب کنم: یاا... حساب کن دیگه .
دوستت دارم: اگه ok بدی "مکان" ردیفه .

خواستگاری

می خوام ادامه تحصیل بدم: حالم ازت به هم می خوره .
گذشته شما برام مهم نیست، مهم آینده است: تو رو خدا یه وقت راجع به گذشته من تحقیق نکن .
من در رابطه با حجاب سخت گیر نیستم: البته حواست باشه فقط در رابطه با حجاب سایر زنها سختگیر نیستم!
فکر کنم خونواده های ما از نظر فرهنگی به هم نخورن: فکر کنم شما بی فرهنگها از پشت کوه اومدین.

مکالمه تلفنی

یه وقت دیرت نشه (یا پشت خطی دارم): چقدر حرف می زنی؟ کله ام رو خوردی.
خب من باید کم کم برم: لعنتی برو دیگه، بخاطر پول تلفن ورشکست شدم.
الو منزل آقای فلانی؟: می تونی صحبت کنی؟
ببخشید کجا رو می خواستید؟ : الان نه!

رستوران

ببخشین، لیست همه غذاهاتون همینه؟: ببخشین غذای ارزونتر ندارین؟
گوشتش تازه اس دیگه، نه؟: گوشتش، گوشت خر که نیست، نه؟
کم و کسری ندارین قربان؟: این انعام ما چی شد؟

هنری

من همیشه عاشق کارهای شمام: میای با هم یه زوج هنری تشکیل بدیم؟
اگر بازیگر مشهوری شدم بخاطر رنگ چشمهایم نبود: درسته که خوشگلم ولی خب پارتی* هم داشتم.
استاد، آخرین اثر شما خیلی جالب بود، منو یاد کتاب ... انداخت: استاد،‌ سرقت ادبی در روز روشن؟

 

پسر تنها نوشت:
*۱- این بند پ ( پول ـ پاتی) رو که منم موافقم. اگه میخوای به یه جایی برسی اینو دوتا رو باید حتمن داشته باشی( ولی ما که نداریم)
۲- چرا این چند روزه من هر جا نظر میدم همراه با یه غلط املاییه؟ خو چیکار کنم املام ضعیفه
۳- هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگه حق نداره از من غلط املایی بگیره ها به ویژه این سه نفر(۱. داداش حمید ۲. آبجی کوچیکه ۳. آرتا(نوه م) )
۴- دوستان جان این روزا معنیه جهنم درک میکنند یا نه؟ خداییش خیلی گرم شده ها کم کم داریم به هلاکت میرسیم
۵- مملکت ما هم که این هفته به عبارتی کلن در تعطیلات به سر میبرد بیشترین آمار تعطیلاتو ما ایرانیا داریما به خودتون افتخار کنید(فقط سکوت کن)
۶- دیگه نمیگم اگه نظر ندین ایشاا... کچل بشین آخه بعضیا تو روزه روشن..............
۷- همین دیگه 
۸- n بار به بند ۵ مراجعه شود تا اندکی از افتخاراتمان را درک کنیم
۹-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 8,167
  • بازدید سال : 30,511
  • بازدید کلی : 1,321,322