loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 270 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)
عرفی چته باز هار شدی؟؟ چقدر گفتم سمت حبیب نرو گازت میگیره...

چرا واکسن هاریتو نزدی؟؟؟؟

چیکار کنم من از دست تو؟؟؟؟

مانی جون برو خیالت راحت شایدم برگردی و ببینی که حبیب شرش کنده شده... ایشالله زودتر خوب شی...

حبیب به تو ربطی نداره که من حرفام گنده تر از دهنمه

من قصد کشتن تو رو ندارم فقط می خوام روتو کم کنم که اونم به حمدلله حاصل شد...

من از تو دارو نخواستم... تو برو یه دارو واسه عقل ناقص خودت بساز بلکه کامل شه

ولی نه این کارو نکن الان می زنی همه ی عقلتو پوچ میکنی...

باشه من هشتک تو هم کُلمن...

اُهُ!!!! چه غلطا حالا که ضایع شدی میگی تو منو ضایع کردی؟؟؟

عزیزم چرا دست پیش و میگیری پس نیفتی...  

مانی و آتی غلط نکردن خیلی هم درست و حسابی کردن...

اونی که غلطای زیادی میکنه تویی...

اون گوره خره هم من نبودم ، علی بوده که احساس زرنگی می کنه و میخوره که راه راه باشه...

اگه امضا بلد نیستی خجالت نکش بگو... مهر انگشتی هم قبوله...

مثلا حرفای خودت ته حرفای آدمیزادیه؟؟؟ نه عزیزم تو فقط ادعا داری که عقب خر یا همون عرفان و پاره می کنه....

بای...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 761
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 8,667
  • بازدید سال : 31,011
  • بازدید کلی : 1,321,822