loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 279 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)
بر خرمگس معرکه لعنت

این مندانا(دلم خواست اینجور نوشتم) دیگه از کجا پیدا شد ما هرچی میگیم این  اصلا نمیفهمه

نمیدونم خودش رو زده به نفهمی یا همون قضیه نسبت با شعبان بی مخ و از این چیزا

منم به تو گفتم دوجنسه حالا نمیخوای ثابت کنی که دو جنسه نیستی من اگه دوست داشته باشی ثابت میکنم

که دوجنسه نیستم

ماندانا این حرفایی که تو میزنی برای من خاطره هست نسرین همه رو قبلا زده عزیزم من اخراج شدم دوبارهبرگشتم

حالا تو دختر زپرتی میخوای دوران زوال من رو بگی کی هست برو خدا رزیت زو یه جای دیگه بده ولی اونکه خدا

رحمتم کنه شد یه حرف درستی که اینم بعید میدونم کار خودته راستش رو بگو با کی مشورت کردی؟

عزیزم کلیه یه پسر باهوش و دختر ضایع کن که به یه دختر بی مخ ضایع شو نمیخوره باید گروهتون به هم بخوره

پس نسرین بهترین پیشنهاده چون اونم مثل توئه بی مخ و ضایع شو

مگه نسرین خودش زبون نداره که تو از طرفش حرف میزنی مگه بهت یاد ندادن وسط حرف دو تا بزرگ تر نپری ها؟

بی تربیت بی ادب

من از روی شرم خجالت کشیدم میدونی که؟زشته ولی اگه به این حرفت ادامه بدی ثابت میکنم

تو بی حافظه ای همه رو بی مخ میبینی اون سه بار بای بای هم حکایت خودش رو داره که در حد تو بی مخ نیست

ولی میگم واسه این بود که با نسرین اروم اروم خداحافظی کنم تا دلش نگیره مگه ندیدی چقدر دلش واسه من تنگ میشه

اگه زیاد کارتون نمیدیدی که این حرفا رو نمیزدی اخه بی مخ کی تا حالا با یه کبریت رفته فضا؟

حالا کاشکی یه ذره اراده داشتی آدم زورش نمیگرفت .این حرفا واسه تو خیلی بزرگ هستن نزن این حرفا رو

نکه قبلا بد رفتاری میکردی من وقتی پستای تو رو میخوندم تا 1ساعت میخندیدم  بعد جوابتو میدادم

خیلی زیادی حرف میزنی اگه زیاد حرف برنی همون مان رو هم به زور میگم تو کاری که به تومربوط نیست دخالت نکن

حالا این کلمه اخری چیه بی مخ(فاتحمه)درست بنویس بی سواد

 مهران جون اره تعداد کمه تا من بیام جواب اینو بدم اون یکی پاچمو میگیره

فعلا بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,744
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,303
  • بازدید ماه : 9,650
  • بازدید سال : 31,994
  • بازدید کلی : 1,322,805