loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 239 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)

وااای وااای من چقدر انرژی دارم امروز.

اول زنگ زدم که تورو بیدار کنم که به نظرم خودت بیدار بودی و باز هم خودم خوابیدم.

صبح بابا گفت منو میرسونه خونه ی مریم اینا که اونا معطل من نشن... نزدیکای خونه ی مریم اینا بودم که مریم زنگ زد وقتی که گفتم با بابا میام گفت: وااای بچه ها تو کوچه هستند :/

وقتی رسیدیم سر کوچه اشون ماشین تو و علی تو کوچه بود و علی تنها مشغول جمع آوری وسایل ... خوشم اومد عجب فکری کرده بودین !

بابا که با علی سلام و علیک کرد و رفت ، وسایلم رو با علی چپوندیم تو ماشین و من اومدم بالا که صداتون کنم تا بریم ... واااای خیلی سوژه خنده بود ، شماها تو راهرو نشسته بودین تا وضعیت سفید شه ! و تو ! که با تیشرت مشکی و شلوار لی خواستنی تر شده بودی !

میدانی ؟؟؟ به بابا و مامان گفته بودم که گروهمون متشکل از متاهل و مجرد و یک عدد جوجه است ، اما امروز فهمیدم همین که شماها تو کوچه نبودین چقدر تو آرامش روانی بابا تاثیر داشته .

***

داشتیم میرفتیم دنبال خواهر مریم که یهو دیدیم شماها پشت سرمون نیستین ...

هی وایستادیم ... هی وایستادیم ... هی دنده عقب گرفتیم ، تا شما دوتا با نون بربری های داغ پیداتون بشه !

***

سر جاده وایستاده بودیم تا جوجه اینا هم برسند ، خیلی خوشحالم ! خیلی !

به همون اندازه که این لباس بهت میاد !

 

***

 

تو جاده شهر قصه گوش میدادیم و من کم کم چشمام داشت گرم میشد ، نیم ساعتی خوابیدم و باز نگاهم به جاده بود و فکرم به تو !

تو هر پیچی ماشین های پشت سر رو نگاه میکردم ، تا ببینمت ... تنها وقتی یه که به ایلا حسودیم میشه !

 

***

 

مصیبتی است که در کشوری زندگی میکنیم که حتی نمیتوانی نصور کنی که در جاده با کسی همسفر باشی که همه کس و کارت شده است.

 

***

 

دو ساعتی به مقصد مونده که توقف میکنیم تا شماها هم برسین ، تمام نگاهم پنجره میشود که تصویر تورا در خود جا بدهد .

 

***

 

تا میرسیم ، من و مریم میوفتیم به تمیزکاری آشپزخونه و شماها هم میروید تو بالکن که جوجه ها را سیخ کنید.

از این کارهای گروهی خوشم میاد ... مخصوصا" وقتی تو هستی.

 

***

چشمام دور خونه میگردند و هی مکان های مختلف رو برای خواب بررسی میکنم ... میپرسی : چی میخوای؟

-         میخوام بخوابم ، منتظرم آخرین ماشین بچه ها هم برسن تا بخوابم .

همه یک صدا میگین اونا دو ساعت دیگه میرسند ، راحت باش.

زود کنار شومینه رو خالی میکنی و یه فضای دنج برای خوابم آماده میکنی ، کیسه خواب و بالش بادی ام رو همونجا پهن میکنم و آماده خواب میشم .

نگات میکنم و میگم مرسی ... میگی : اینجا راحتی ، اطرافت هم بسته اس ، میتونی راحت پاهاتو دراز کنی و بخوابی!

 

خوابم میبره ، درحالیکه لبریزم از احساس حمایت و توجه تو.

 

***

 

همه خونه ی بزرگ رو ول کردیم و چپیدیم تو بالکن ، هرگروهی داره یه بازی میکنه و من و مریم و ایلا با خواهر مریم منچ بازی میکنیم ...

در حال کری خوندن هستید و یک در میون میکی : قارت ، زارت ... خنده ی بچه ها میره هوا .

تازه حواست به ما هم هست ، از بازی کاملا" قکری و سالممون ... به ایلا که فقط یک – دو با سه تاس میاورد  و  با سرعت مورچه مهره هاش تکون میخورد  گفتم : از مسیر لذت ببر ... منفجر شده بودیم از خنده

 

صدای خنده هامون و کری ها و سروصدامون انقدر زیاده که یکی از بیرون صدا میزنه ، استاد ، یه کم آروم تر ... یا حداقل برید تو خونه بازی کنید...

 

***

چون جوجه  و مامانش تو اتاق خوابیدن بهم میگی :

میشه بری از تو چمدونم وسایلمو بیاری ...

 

-         همون کیف مشکیه ؟

-         اوهوم.

خدارو شکر هیچ کس نفهمید سوتی دادم حتی تو! فکر کن ... آخه من از کجا میدونستم که تو وسایل بهداشتیتو تو اون میزاری وقتی هنوز در چمدونت بسته اس؟؟؟

ضایع!

 

***

ساعت دو و نیم کتابی میخوابیم ... من همون کنار شومینه اطراق میکنم و دو نفر هم میروند تو بالکن ... مرضی یه که تا خوابمون ببره هرکی یه تیکه میندازه و بقیه قهقهه میزنند ... چقدر این محیط های دوستانه رو دوست دارم .

 

جایی که خوابیدم طوریه که من تورو میبینم و تو منو نه ! همینطور که تو دراز کشیدی و با بالشتت کشتی میگیری از بالا نگاهت میکنم ....

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,849
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,408
  • بازدید ماه : 9,755
  • بازدید سال : 32,099
  • بازدید کلی : 1,322,910