loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 245 یکشنبه 20 تیر 1389 نظرات (0)
یعنی میشود که امروز بگویی که میخواهی من را ببینی و بعد ، من بیام که تورو ببینم ؟؟؟

و با دندان هایی که به شددت سفید شدن و برق میزنن ، بیام و بهت لبخند های گشاد گشاد تحویل بدم! کلا" با این پروژه ی سفید کردن دندون هام خیلی حال میکنم .

***

چند روزیه که تو فکر دست های توام !

ناخونایی که همیشه از ته گرفته شده اند ، انگشت هایی که نمیدونم چاقالو اند یا کشیده ! ساق دست های کشیده ات که خیلی نوازش کردن موهای نرم دستت رو دوست دارم و بازوهای سفیدی که ده روز اول سال مال من بودند !

***

امروز دوباره رفتم آرشیو ده روز اول سال رو خوندم ، خیلی احساس بهتری دارم !

***

از کلاس که میام بیرون ، به جای اینکه خونه رو بگیرم .. شماره ی تورو میگیرم و زود قطع میکنم .

خودت بهم زنگ میزنی ... توضیح میدم که اشتباهی گرفتم و از اینکه موقع جلسه زنگیدم عذرخواهی میکنم ... میگی : گفته بودم که امروز جلسه نداریم ... صبح داشتم که تموم شد .

***

در طول مسیر پرترافیک خونه ، به فکر اینم که اگه یه روزی ازم بپرسی چرا بهت نگفتم که "این همه زیاد دوست دارم " ، چه جوابی بهت بدم.

میدانی ... یادم نرفته حرف هات تو روزهای اولی که میومدم پیشت.

***

هی فکر میکنم که کاشکی کتونی هامو آورده بودم و بهت پیشنهاد میدادم با هم بریم بدوویم...

البته میاوردم هم روم نمیشد !

***

یعنی فکر کردی من تیز نیستم که متوجه این جمله ی ایهام دارت نشم ؟ 

 " باید ببینم زبان زیبا چطوره ! "

***

گاهی چقدر زیاد دوستت دارم !

گاهی چقدر زیاد دلتنگت میشوم!

***

تند وتندنمازمو میخونم که بهت زنگ بزنم که همون موقع خودت اس ام اس میزنی.

بیا ! وقتی شب ها پشت سر هم حرف نمیزنیم همین میشه دیگه ! "بیداری ؟ " تبدیل میشه به " بیدارید ؟؟؟ "  میخوای یه شما هم بزار اولش !

***

یعنی انقدرخندیدم که خواب از سرم پریده ... از هنر!!! آشپزیمو دسته گل هام میگم ... و اینکه تو خونه تنها من اینطوری نیستم و میگم که در خانه خواهر کوچیکه با بیست و اندی سال حتی املت هم نتوانست درست کند !

هی نچ نچ میکنی و میپرسی ، یعنی تو خوروشت بلد نیستی ! قرمه سبزی ، قیمه ، ...

- نــــــــــــــه خیر!

" فکر میکنم که آشپزی کردن برای تو باید خیلی کیف داشته باشه!"

***

حالا دیگه تو تنهایی - چهار نفری ؟؟؟ که چهار نفر هم اصلی به حساب میان ! که شماها یه خانواده این و در طول روز کلی با هم صحبت میکنین !!!!

***

این آرزوهای قبل خواب رو دوست دارم ...

.... و تو رو!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,945
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,504
  • بازدید ماه : 9,851
  • بازدید سال : 32,195
  • بازدید کلی : 1,323,006