loading...
sms زییاترین پیام کوتاه

sms15

محمد کربلائی بازدید : 239 یکشنبه 19 دی 1389 نظرات (0)
خواص گوسفند : بو میدهد سبزی میخورد گاهی می خوابد پرواز نمیکند عقل دارد اما اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند...!!!

 

جوادترين اس ام اس لاو 2007: لاستيك دلمو را با ميخ نگاهت پنچر نكن!

 

همون اندازه که ستاره هست اگه ماه بود بازم اين آسمون بي تو سياه بود

 

امروز روز جهاني بهترين دوست هاي جهانه . اگه من يكي از دوست هاي خوبت هستم اين رو برام بفرست و اين پيغام رو براي همه بفرست ببين چندتاش به خودت برمي گرده ؟ اگه 7 تاش بهت برگشت بدون دوست داشتني هستي

 

 اون نوشت: تو جهنم می بینمت عزیزم. آخه هر دومون جهنمی هستیم . . . تو به خاطر اینکه قلب منو دزدیدی . . . و من به خاطر اینکه تو رو پرستیدم . . . و من نوشتم: تو بهشت می بینمت عزیزم. آخه هر دومون بهشتی هستیم . . . تو به خاطر اینکه قلبت رو به من هدیه دادی . . . و من به خاطر اینکه دل یکی مثل تو رو با خودم دارم . . .

 

همیشه عکس همسرت رو بزار تو کیفت که هر وقت مشکلی واست پیش اومد به عکسش نگاه کنی و بدونی که مشکل بزرگتری هم داری

 

زندگي قصه مرد يخ فروشي ست که از او پرسيدند: فروختي؟ گفت: نخريدند.. تمام شد

 

زندگي گل سرخي است كه گلبرگهايش خيالي و خارهايش واقعي است .

 

چقدر سخت است منتظر كسي باشي كه هيچ وقت فكر آمدن نيست.

 

زندگي کتابي است پرماجرا ، هيچگاه آنرا به خاطر يک ورقش دور مينداز

 

نگامي که خدا انسان را اندازه مي گيرد متر را دور 'قلبش ' مي گذارد نه دور سرش

 

براي غلبه بر ظلمت كافي است چراغ روشن كنيم ، چون نمي توان ظلمت را روشن كرد .

 

آنكه از ما بالاتر است ما را بدبخت مي داند ، آن كه از ما پائين تر است ما را خوشبخت تصور مي كند ، اما هر دو در اشتباهند ، زيرا ما گاهي خوشبختيم و غالبا بدبخت : بدبختي ما در آن ايامي است كه به نقايص زندگي خود توجه داريم و خوشبختي ما در لحظات كوتاهي است كه به نعمتهاي زندگي خود نظر مي اندازيم .

 

دواي همه دردها نيكي است ، به شرط آنكه ندانند شما نيكيد وگرنه نخواهند گذاشت نيك بمانيد .

 

ثروتمند كسى نيست كه بيشترين ها را دارد؛بلكه كسى است كه به كمترين ها نياز دارد

 

درعالم دوچيزازهمه زيباتر است: آسمان پرستاره و وجداني آسوده

 

دليل موفقيت برخي از افراد انجام دادن کارهايي است که ديگران از انجام دادن آن سر باز ميزنند

 


خداوند به هر پرنده اي دانه اي ميدهد ، اما آن را در داخل لانه اش نمي اندازد

 


بخشندگي را از گل بياموز، زيرا حتي ته كفشي كه لگدمالش مي‌كند را هم خوش بو مي‌كند

 

وقتي که ديگر نبود من به بودنش نيازمند شدم وقتي که ديگر رفت به

انتظار آمدنش نشستم وقتي ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد من اورا

دوست داشتم وقتي اوتمام شد من اغاز شدم و چه سخت است تنها متولد

شدن مثل تنها زندگي کردن مثل تنها مردن....

 

گذشته کتابي است که بايد بارها خواند واز ان تجربه امو خت اينده کتابي است که اکنون توسط تو نوشته مي شو دبکو ش تا انچه را مي نگاري بعد ازخواندنش لذت ببري..

 

هنگامي که محبت به شما اشاره مي کند،
به دنبالش برويد،
اگر چه داراي راههاي دشوار و پر فراز و نشيب بوده باشد.

 

مغزهاي بزرگ درباره ايده ها فکر مي کنن
مغزهاي متوسط درباره حوادث
مغزهاي کوچک درباره مردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 33,430
  • بازدید کلی : 1,324,241