loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 262 شنبه 09 مرداد 1389 نظرات (0)
 

یک کم تلاش= یک هدیه رایگان


سلام دوست عزیز یک سایت بزرگ بازاریاب اینترنتی به نام Xpango محصولات الکترونیکی کامپيوتری مثل موبایل(نوکیا,سونی اریکسون,موتورولا,ال جی,سامسونگ و ...),Mp3 پلیر(ipod),کنسول انواع بازیها(ps2,ps3,xbox,...) را میفروشد و برای افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است.این سایت به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و سپس اعضا از طریق لینک خود زیر مجموعه میگیرند و به ازای هر زیر مجموعه ی زیر مجموعه شما (نه خودتان)به شما یک امتیاز داده میشود که میتوانید با استفاده از آن امتیاز ها محصول مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.مثلا من یک Sony ericsson مدل k800 ميخواهم كه ۱۷ امتياز ميخواهد .(البته اول می خواستم پلی استیشن ۳ بگیرم ولی اون ۳۱ امتیاز می خواست و کمی وقت بیشتری می برد البته بعد از اینکه Sony ericsson مدل k800 رو گرفتم می تونم بازم امتیاز جمع کنم و برا خودم یک استیشن ۳ بگیرم .پس تا حالا متوجه شدیم ما برای تهیه سفارش مورد نظرمون باید امتیاز جمع کنیم .امتیاز ما هم به ازای زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی ما به دست می آید.
بنابراین:به ازاي زير مجموعه ي زيرمجموعه ي شما به شما امتياز داده ميشود.


مراحل کار
(ثبت نام,ورود به صفحه ی شخصی, گرفتن زیر مجموعه,دریافت هدیه)


 


 

ثبت نام در سایت: ابتدا از طریق سایت  http://www.xpango.com?ref=91669018وارد سایت شوید و سپس در قسمت بالای سایت سمت چپ

سه گزینه به صورت مقابل وجود دارد: (gaming | mobile | mp3)

اگر mp3 پلیر می خواهید بر روی mp3 کلیک کنید
اگر موبایل می خواهید بر روی mobile کلیک کنید
اگر دستگاه بازی می خواهید بر روی gaming کلیک کنید

سپس بر روی gift کلیک کنید....
بعد از وارد شدن به صفحه مربوط برروي گزينه مورد علاقه خود ماوس را نگه داريد تا تعداد اعتبار مورد نيازبراي دريافتان را مشاهده کنيد ( منظور از اعتبار تعداد زير مجموعه هايي است که شما براي دريافت هديه نياز داريد) .
بعد از انتخاب گزينه مورد علاقه خود کد و نام آن را به ذهن بسپاريد حال در قسمت بالای سایت سمت راست گزينه sign up را کليک کنيد سپس شما وارد صفحه اي خواهيد شد بعد از اینکه وارد آن صفحه شدید فرم عضویت را به این صورت پر کنید:
توجه: تمام مشخصات باید به زبان انگلیسی پر شوند
First Name :نام خود را به انگلیسی بنويسيد.
Last Name :نام خانوادگي خود را به انگلیسی بنويسيد.(اگر پسوند دارید نام پسوند خود را هم بنویسید)
Email :ادرس ايميل خود را صحیح و با دقت وارد کنيد.
Password :براي خود پسوردي انتخاب کنيد. ( پسود حداقل باید 6 حرف باشد)
Confirm Password:تکرار پسورد انتخابي را بنويسيد.
Address 1 :ادرس منزل را کامل انگليسي و دقيق به وارد کنيد.
راهنمای درج آدرس به زبان انگلیسی:

واحد:Unite ------ طبقه: Floor ------ شماره (پلاک): No -------- کوچه: Alley -------- بلوار: Blvd


 

خیابان: St ------- میدان: Sq ------ بزرگراه: Free Way ------ چهار راه: Cross ------ بعد از: after


 

قبل از: before -------- جاده: Rd ------- خیابان بزرگ: Ave ------- ساختمان: Bldg
روبروی:In Front of---------جنب(نزدیک):Near


نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید.
(توجه:آدرس انگلیسی باید از آخر به اول نوشته شود)

برای مثال:

تهرانپارس- خیابان شریعتی- بعد از چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی- پلاک 38 – واحد12 .

Unit 12, No 38, West 160 St, Shahriatee Ave, after Tirandaz Cross, Tehran Pars

توجه : لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید. در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید.

Town/City :شهر خود را بنويسيد.
zipcode/post :در اين قسمت كد پستي خود را بنويسيد.(کد پستی سر در خانه ی شما )
County/State :نام استان خود را بنويسيد.
Country :نام کشور خود را انتخاب کنيد.
Contact Number :شماره تلفن خود را بنويسيد.(در صورت ایجاد مشکل در فرستادن هدیه نیاز می شود)
راهنمای درج شماره ی تلفن:
مثال: شماره ی یک فرد تهرانی>>> شماره منزل:82445663 کد شهر:021 کد کشور:0098
که هنگام نوشتن در فیلد مخصوص باید آن را به این صورت بنویسید : 00982182445663
Free Gift :نام هديه را انتخاب کنيدکه قبلا ديده بوديد.
Referral ID :در اين قسمت کدي وجود دارد این کد , کد معرفی کننده ی شما به سایت Xpango یعنی من هست(91040257).
Terms And :تيک اين گزينه را بگذاريد.
پس از عضويت ايميلي از سايت به شما زده ميشود كه بايد روي لينك درون آن كليك كنيد تا عضويتتان كامل شود.
پس از عضويت به شما لينكي داده ميشود(مثل لينك من كه 91040257 است. شما بايد اين لينک را به افراد بدهيد و اگر کسي با اين لينک ثبت نام کند زير مجموعه شما خواهد شد بعد از اينکه کسي در زير مجموعه شما قرار گرفت و فعال شد ( چيزي از شرکت خريداري کرد يا زير مجموعه گرفت ) 1 امتياز به شما داده مي شود و شما بعد از کسب امتيازهاي لازم براي دريافت پکيج انتخابي مي توانيد ان را درخواست بدهيد تا ارسال شود.


ورود به صفحه ی شخصی: ابتدا ازطريق ایميلی که هنگام ثبت نام وارد کردا اید وارد سايت شويد(توجه : ایمیل شما همان user name شما محسوب می شود) روي گزينه login کليک کنيد در صفحه بعد در قسمت user name آدرس email خودتان را که با آن ثبت نام کرده ايد را بنويسيد و در قسمت password هم پسوردتان را بنويسيد و روي گزينه login کليک کنيد تا وارد اطاق کار خود شويد در قسمت my account نام شما و پيام خوش آمد گويي به شما ديده ميشود . .
در سمت راست صفحه گزينه هاي زيادي وجود دارد روي اولين گزينه يعني orders/credits/referaal id کليک کنيد تا وارد پنجره بعدي شويد دراين صفحه در قسمت active orders نوع محصولي را که انتخاب کرده ايد و همچنين آيدي و تاريخ عضويتتان را مي بينيد . .
براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينه details کليک کنيد (در همین قسمت قبلی:Ordrs/Credits/referral ID) در قسمت referrals با کليک روي گزينه more info مي توانيد اسامي و نوع محصول انتخابي زير مجموعه هايتان را مشاهده کنيد . .
شما با کليک بر روي گزينه change gift مي توانيد نوع هديه خود را تغيير دهيد با گزينه delete کاري نداشته باشيد چون باعث حذف آيدي شما خواهد شد .
نکته مهم: وقتي شما براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينه details کليک کرديد وارد صفحه جديد ميشويد که در قسمت referrals تعداد زير مجموعه هاي شما ديده ميشود که به رنگ سياه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زير مجموعه هايتان برابر نيست به اين دليل است که زير مجموعه هاي شما هنوز عضوي را معرفي نکرده اند و زير مجموعه اي ندارند . پس حتمآ به اين موضوع دقت کنيد که وقتي اعتبار شما پذيرفته ميشود که هر کدام از زير مجموعه هاي شما حد اقل يک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود .
یک سوال منظور از اینکه هر کدام از زیر مجمو عه های من باید یک زیرمجموعه داشته باشند یعنی چه؟
مثلا شما فرض کنید که یک گوشی N95 نوکیا می خواهید که برای دریافت اون به 45 کردیت(امتیاز) نیاز دارید در واقع شما باید حداقل 45 زیر مجموعه بگیرید و هر کدام از زیر مجموعه های شما هم حداقل باید یک زیر مجموعه بگیرند تاشما 45 کردیت دریافت کنید و گوشی رو دریافت کنید


گرفتن زیر مجموعه
سوال: افراد چگونه زیر مجموعه ی شما می شوند؟
جواب:با کلیک بر روی لینک رفرال(لینک شما برای زیر مجموعه گرفتن) شما و ورود به صفحه ی ثبت نام و پر کردن فرم عضویت

مثلا لینک رفرال من به این صورت است:
 http://www.xpango.com?ref=91669018

لینک رفرال شما هم در صفحه ی اصلی اکانت شما نوشته شده یعنی بعد از اینکه وارد سایت شدید در همان صفحه لینک رفرال شما نوشته شده.

نكته مهم:اين سايت اساسش بر زير مجموعه گيري است و اگر كسي بدون سرگروه در سايت عضو شود چيزي گيرش نمي آيد.پس براي عضويت از لينك زير استفاده كنيد:


 

نكتته مهم:شما اگر شما هزار تا هم زير مجموعه بگيريد برايتان فرقي نميكند و هيچ امتيازي نميگيريد و بلكه هر زير مجموعه ي زير مجموعه ي شما به شما امتياز ميدهيد.پس سعي كنيد لينك رفرال زيرمجموعه ي خود را از او بگيريد و براي او زير مجموعه بگيريد تا هم سريعتر امتياز شما كامل شود و هم كمكي به زير مجموعه تان كرده باشيد.
برای زیر مجموعه گرفتن راه های زیادی هست مثلا مثل من یک وبلاگ درست کنید و مطالب وبلاگ من رو کپی و توی وبلاگ خودتون پیست کنید البته توجه داشته باشید به جای لینک عضویت من لینک عضویت خودتون را وارد نمایید....شما می توانید در هنگام چت هم این مساله رو به دوستان بگویید و یا در روم ها تبلیغ کنید.
البته راه دیگر هم برای جمع کردن امتیاز به غیر از زیر مجموعه گرفتن عضو شدن در سایتهایی است که در منوی صفحه ی راست اکانت شما در قسمت offers وجود دارند ... البته عضویت در تعداد معدودی از این سایتها رایگان هستش و توصیه می شود که از راه گرفت زیر مجموعه امتیاز کسب کنیم.

دریافت هدیــه: بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود.

لازم به ذکر است که اکثر افرادی که ابتدا در سایت ثبت نام کرده بودند باور نمی کردند که هديه خود را دريافت خواهند کرد و بعضي از آنها فقط از روي کنجکاوي ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هديه خود را در دست گرفته اند.وبعضي هم گفته اند وقتي به دوستانمان اين سايت را معرفي کرديم با تمسخر آنها مواجه شديم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سايت عضو شده اند.
اگر می خواهید نامه ی افرادی که دریافت هدیه را تجربه کردند بخونید به بعد از ثبت نام و ورود به صفحه ی اصلی در قسمت بالای سایت سمت راست بر روی گزینه ی testimonials کلیک کنید تا ببینید که افرادی که اول راه وقتی این مطلب رو به دوستانشون می گفتند و دوستانشون اونها رو احمق لقب می دادند حالا چه حالی دارند.


 

امیدوارم به هدیه خودتون برسید...

دوستان عزیزبعد از اینکه از سایت بازدیدکردید لینک رفرال خودتون رو در قسمت نظرات بنویسید تا من به شما در زیر مجموعه گیری کمک کنم که شما سریعتر بتونید زیر مجموعه پیدا کنید ...موفق باشید.

توجه:افرادی که لینکشان را می فرستند حتما نام کوچک و نام فامیلی خود را بنویسند چون بعضی از افراد سودجو با نامهای دیگر یک لینک می دهند که وبلاگ ما به همین صورت برای آنها زیر مجموعه گیری کند.زیر مجموعه های عزیز در صورتی که مایل به درج نام فامیل خود نیستند اول نام فامیلی خودشون را بنویسند...مثلا علی مرادی:علی.م
با سپاس از شما
موبایل,موبایل رایگان,ایکسپنگو,موبایل رایگان از xpango,رایگان,دریافت موبایل,xpango,موبایل بگیرین,mobile raygan,موبایل مجان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 1,013
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,572
  • بازدید ماه : 8,919
  • بازدید سال : 31,263
  • بازدید کلی : 1,322,074