loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 390 شنبه 09 مرداد 1389 نظرات (0)

اینم یه شیرینی خوشمزه که بافتش مثل کیکه و خیلی به دل میشینه ، البته من اینو چند هفته پیش پخته بودم و چند روز بعدش هم از همین دستور تینا هم درستش کرد و عکسش رو هم تو قسمت عکسهای آشپزیش گذاشته بودم .

مواد لازم :

کره                      ۷۵ گرم

تخم مرغ                ۱ عدد

آرد                        ۱۶۰ گرم

شکر                       ۷۵ گرم

شیر                       ۳ قاشق غذاخوری

وانیل                        یک چهارم قاشق چایخوری

بکینگ پودر                    ۱ قاشق چایخوری

پودر کاکائو                   ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه :

کره و شکر رو با هم زن میزنیم تا کاملا یکدست بشه . بعد تخم مرغ و وانیل رو اضافه کرده و مجددا میزنیم تا یکدست بشن و شیر رو اضافه میکنیم .

آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو رو با همدیگه الک کرده و کم کم به مایه اضافه کرده و هم میزنیم تا یکنواخت بشه .

ته سینی کاغذ روغنی گذاشته و مایه ی کوکی ها رو با فاصله و با قاشق تو سینی خالی میکنیم و سینی رو به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه تو فر ۱۷۰ درجه قرار میدیم تا کوکی ها بپزن . میتونیم روشو با شکلات آبکرده تزیین کنیم که من شکلات نداشتم .....در ضمن فکر میکنم از این مقدار مواد حدودا 10 ، 12 تا کوکی بدست میاد . دقیقا یادم نمیاد ولی فکر میکنم به جای کره هم از همون مقدار روغن مایع استفاده کردم .... میگم آلزایمر گرفتم ، کسی باور نمیکنه !!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 33,741
  • بازدید کلی : 1,324,552