loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 254 پنجشنبه 07 مرداد 1389 نظرات (0)

http://saeid223.persiangig.ir/image/blog/comment1.jpg

* این دفعه دیدم لطف دوستان زیاد شده گفتم از لطفی که به من دارن تشکری به عمل بیارم

و از کامنت های محبت آمیزشون تشکر کنم

آقا لرد هک (l0rd_hack) از اینکه منو مورد توجه قرار دادی ممنون

جناب adolf من برد پیت و آجلینا جولیو اصلا قبول ندارم چه برسه بخوای منو با برد پیت مقایسه کنی

اما جناب کظم غیظ اینکه می فرمایی گلابی تشریف دارم شکی توش نیست همین گلابی خیلی خوردن داره

علم روانشناسی خیلی چیزای دیگه هم میگه، فهمیدم شما هم از روانشانسی سر در میاری یا اینکه مدرک مرتبط با این رشته رو داری

بعد هم شما هنوز فهم درستی از وبلاگ نداری من نمی دونم شما چند ساله با نت آشنایی داری اما من ادعا می کنم از اولین افرادی هستم که تو پرشین بلاگ که اولین سرویس دهنده وبلاگ پارسی زبان بوده عضویت داشتم (یادم نیست اما فک می کنم سال 80 یا 81 بود) و مالک بودن این آدرس در بلاگفا هم همین موضوعو مشخص می کنه بذار برات بگم وبلاگ یعنی چی

وبلاگ= وب+لاگ: یعنی جایی برای ثبت کردن وقایع (معنی لغوی) و معنای عامش یعنی جایی برای نوشتن حرف ها، گفته ها و حتی عقاید، یعنی یه جا برای بیان حرف های آزاد

اما آقا رسول عزیز من تمام نظرها رو از همه جای وبلاگ که ثبت بشه می خونم و دوسشون دارم حتی این کامنت ها

من از چیزی نمی ترسم، می بینی که هرچی غیر از فحش خارو خاشاک دار حذف نمی کنم

پس مطئن باش هیچی از زیر دستم در نمیره

همین کامنت ها، چه تحقیرآمیز و چه تعریفو تمجید برام ارزش داره اما من این همه نیستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,450
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,625
  • بازدید ماه : 1,625
  • بازدید سال : 34,665
  • بازدید کلی : 1,325,476