loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 275 چهارشنبه 06 مرداد 1389 نظرات (0)
همان بهتر كه افرادي همچون رفسنجاني ها در جنبش سبز شركت نداشته باشند وگرنه آشكار مي شود كه جنبش دنبال مبارزه با حكومت اسلامي نيست.
روزنامه كيهان در ستون اخبار ويژه امروز خود آورده است:

تيله نيندازيد، من خودم تيله بازم!

يكي از كمونيست‌هاي فراري از رواج پديده تيله اندازي در ميان اپوزيسيون خبر داد. جمشيد اسدي با بيان اين كه "در جواني در اردوگاه چپ بودم اما اكنون باورهاي من بسيار دگرگون گشته اند و ديگر نه به مبارزه طبقاتي اعتقاد دارم و نه به ماترياليسم تاريخي و پيروي از حزب پيشرو پرولتاريا "، نوشت: يكي از نكاتي كه از سال هاي حضور در كنفدراسيون CIS و سپس سازمان اتحاد و حزب رنجبران به يادم مانده، حكايت تيله است. آري همين تيله كوچك شيشه اي بازيچه سال هاي كودكي.

در آن سالها در جلسات و گفت وگو مي گفتيم رفيق جان تيله نينداز! يعني چه؟ يعني بحثي خارج از موضوع جلسه مطرح نكن كه تمامي شركت كنندگان را همچون كودكان در پي تيله به دنبال خود بكشاند و موضوع از دستور خارج شود. البته بارها اين اتفاق مي افتاد و رفقا، برخي از سر سادگي و برخي از سر شيطنت، تيله مي انداختند و اي بسا موفق مي شدند كه بحث را از موضوع اصلي به جاي ديگري و بيراهه بكشانند. حالا مدتي است كه گفته ها و اشاره هاي بسياري از دوستان آشنا و بيگانه در اپوزيسيون مرا دوباره به ياد تيله مي اندازد.

وي آنگاه در قبال بحث "مذمت تندروي در ميان اپوزيسيون " به شگرد تيله اندازي متوسل شد و نوشت: اين كه برخي كوشندگان اپوزيسيون بگويند ما در اوايل انقلاب بسيار تندروي كرديم و نتايج بدي گرفتيم و حتي به اسم اپوزيسيون هم نبايد تندوري كرد، نوعي تيله انداختن است.

اسدي خشونت گريزي و مسالمت جو خواندن جنبش سبز را نوعي تيله اندازي در برابر بحث انتقاد از بي عملي موسوي و كروبي و عدم ارائه استراتژي از سوي آنها عنوان كرد و در عين حال در توجيه وابستگي و نوكري براي بيگانگان نوشت: "گفتن اينكه ما نبايد از لج جمهوري اسلامي و مخالفت با آن، تن به استعمار و وابستگي به كشورها بدهيم، تيله اندازي است "(!)

عصبانيت سيا نيوز از هاشمي رفسنجاني!

اظهارات اخير آيت الله هاشمي رفسنجاني باعث آزردگي خاطر سايت گويا نيوز-تبليغاتچي علني سازمان سيا- شد.

هاشمي رفسنجاني اخيراً گفته بود "مهمترين هدف دلسوزان نظام در شرايط فعلي بايد مراقبت از اصل نظام جمهوري اسلامي باشد و همه بايد در اين مسير حركت كنيم. " در پي اين اظهارنظر، گويا نيوز در مطلبي به قلم ناصر مستشار (از طرفداران علني حمله نظامي به ايران) نوشت: همان بهتر كه افرادي همچون رفسنجاني ها در جنبش سبز شركت نداشته باشند وگرنه آشكار مي شود كه جنبش دنبال مبارزه با حكومت اسلامي نيست. از همان اول هم هويدا بود كه در هاشمي پتانسيل مبارزه جدي عليه حكومت اسلامي وجود ندارد چرا كه خود يكي از مسئولان عملكرد 20ساله اول جمهوري اسلامي است. به جنبشي كه رفسنجاني ها پرچمدارش باشند، بايد به ديده شك و ترديد نگاه كرد. خانم ]...[ از بستگان هاشمي رفسنجاني در روز انتخابات گفت احتمال تقلب زياد است و مردم بايد فرداي انتخابات به خيابان بريزند. باز هم بگوييد زنان ضعيفه هستند! كاش هاشمي نصف شهامت حاج خانم ]...[ را كه فرمان بيرون آمدن را صادر كرد، داشت.

فرقي نمي كند يا به ما امتياز بدهيد يا به آمريكا

ارگان رسمي سازمان سيا به نقل از يكي از اصلاح طلبان فراري فاش كرد آمريكا با تهديد نظامي مي خواهد از حاكميت ايران امتياز بگيرد يا حاكميت را وادار به دادن امتياز به رقباي داخلي خود كند.

راديو فردا در تحليل سخنان مايكل هايدن رئيس سابق سيا مبني بر اينكه احتمال حمله نظامي وجود دارد و اين بدترين گزينه نيست، از قول عليرضا نامور حقيقي نوشت: ايران براي مقابله با تحريم و جنگ احتمالي دو راه بيشتر ندارد يكي اينكه با آمريكا سازش كند. ديگر اينكه مصالحه داخلي كند ]![ و از نيروهاي معترض بعد از انتخابات دلجويي نمايد. يعني يا بايد به دولت هاي خارجي امتياز بدهد يا به رقباي داخلي.

اين مهره فراري توضيح نداد كه به چه دليل رژيم هاي مستكبر خارجي و اپوزيسيون داخلي را يكي مي بيند اما در عين حال گفت: بخشي از جناح هاي محافظه كار و جمهوري خواه در آمريكا مايلند دولت اوباما را به سمت جنگ سوق بدهند و از اين طريق سياست هاي اجتماعي دولت اوباما مانند بيمه همگاني را با مشكل مواجه كنند. دموكرات ها معمولاً وقتي وارد جنگ مي شوند معلوم و مشخص نيست كه در انتخابات بعدي بتوانند رأي بياورند چون از جنبه بودجه مشكلات جدي پيدا خواهند كرد و سياست هاي رفاهي شان با مشكلات جدي مواجه خواهد شد.

شايان ذكر است دولت آمريكا در روزگار قدرت اصلاح طلبان، از آنها به عنوان متحدان خود كه بايد حمايت شوند ياد كرد. بوش بارها گفته بود ما از اصلاح طلبان در ايران حمايت مي‌كنيم، ما به كمك آنها توانستيم برنامه هسته اي ايران را تعطيل كنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 266
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,803
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,978
  • بازدید ماه : 2,978
  • بازدید سال : 36,018
  • بازدید کلی : 1,326,829