loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 300 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
از خودم كفري ام از همه ان لحظاتي كه مي توانستم بيشتر كنارت باشم و عقايد مسخرم نگذاشت از همه ان لحظاتي كه كنارت بودم و سراپايت را غرق بوسه نكردم لعنت به خودم و به همه ساعتهايي كه راحت از دستشان دادم....در اين روزهاي تنهايي نميدانم چه مرگم است و چرا دارم هر دم خودم را با ياد خاطراتت ضجر ميدهم........دلم ان شب را ميخواهد همان شب كه كنارت در ماشين نشسته بودم و تو مي خواستي دستهايم را در دستت بگيري همان شب كه نگاهت فوق العاده مهربان بود همان شب كه با دل رحمي به من مي نگريستي ودر جواب حرفم كه گفتم تو از من خسته شدي گفتي نه ياسي من از تو خسته نميشم دلم همان لحضات تنهايي را مي خواهد همان شب حافظيه  همان شبي كه در كنارت بودم و در اتوبوس سرم روي پاهايت بود و تو اهسته لبانم را لمس مي كردي همان شبي كه من اهسته در اغوشت خزيدم و تو حركتي نكردي تا من راحت باشم دلم همه ي باهم بودنهاي گذشته را مي خواهد همه ي ان مراعات كردنهايت همه ي صدا زندهايت  همه مسخره بازي هايت دلم همان قامت مردانه با لحجه شيرينت را مي خواهد دلم عجيب بي تابي ات را مي كند مي فهمي؟در كنار چه كسي هستي اين لحظه كه دلم در حال اتش گرفتن است  دلم تو را مي خواهد تا در اغوشت بخوابم و پريشان از رسيدن فردا از خواب بپرم و تو با نگراني در اغوشم بگيري.دلم وجودت را مي خواهد وجود گرمت ذلم مي خواهد  در گوشه اي بنشينم و از دور راه رفتنت را بنگرم قامت قشنگت را با چهر ي خسته ات نگاه كنم از ان چه كسي شدي/؟چرا من سهم تو نبودم چرا سرنوشت اينچنين كرد؟دلم همان اسايشگاه را مي خواهد و همان قرص هاي رنگارنگ تا گيجي اش نگذارد ياد تو ضجرم دهد.....كجايي كاش ذره اي از پريشان حالي ام مي دانستي كاش يك ذره به اندازه من تو هم بيقرار بودي .....اين همه خونسريت و بي خيالت مرا اتش مي زند چرا خيال پريشانم تو را به فكر نمي اندازد .........دلم مي خواهد بودي تا برايت اشك مي ريختم و توهم مثل هميشه ناشيانه ارامم مي كردي  چقدر دلم گذشته را مي خواهد چقدر سهم من از تو كم شده يعني اين حق من بود/؟يعني حق من از اين همه عشق بي ريا همين ضجرش بود ؟كجاي قانون عشق نوشته كه عاشق يك طرفه بسوزد و دم بر نياورد حالم به كوتاهي موهاي كوتاه كرده ات است انقدر خراب كه سيل تمام نشدني اشكهايم مانع نوشتنم شده .....عزيزم عزيز خاطرات رفته ام
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2,217
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,776
  • بازدید ماه : 10,123
  • بازدید سال : 32,467
  • بازدید کلی : 1,323,278