loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 313 چهارشنبه 16 تیر 1389 نظرات (0)
الهی دردت به جونم ...........عزیز خاطرات رفته کجایی؟

امشب تو ماشین پشت فرمون زدم زیر گریه داشتم به این فکر می کردم بدون تو دردمو به کی بگم؟یادته عزیز هر وقت غصه داشتم باهات تماس می گرفتم درد دل می کردم راهنماییم می کردی ارومم می کردی...............رضا رضای خوبم خسته شدم دیگه جون ندارم انقدر گریه کردم که دیگه اشکی برام نمونده....تو رفتی اما باور کن خیالت لحظه ای از من جدا نیست.رضا چرا نیستی تا برات از تنهاییهام بگم چرا نیستی تا از دست دعواهاشون اختلافاتشون دخالتاشون برات حرف بزنم.اخه تو که نیستی برای کی حرف بزنم درد و بلات به جونم؟رضا بخدا از زندگی سیرم......همیشه برات گفتم این زندگی بی تو رو نمی خوام چقدر خوب بود همه روزهایی که بیهوش بودم چقدر خوب بود همه روزهایی که با قرص خواب خواب بودم و هیچی نمی فهمیدم....رضا چقد خوب بود اون روزههایی که با انرژی که بوسیله شوک برقی بهم می دادند هیچ  غمی رو حس نمی کردم.رضا داغونم ...............رضا واسه ی کی بگم؟رضا واسه ی کی ناز کنم اشک بریزم که ارومم کنه؟رضا رفتی من رو شکستی من رو با کوله بار بدبختی و تنهایی رها کردی......رضا خوشی؟رضا گفتی دوستت داره گفتی مثل منه گفتی احساس من رو داره یعنی انقدر جای من رو پر کرده که دیگه یادت رفت یه اس کوچولو بدی؟رضا دارم پر پر می زنم ...رضا تو که می دونی نه پدری دارم نه مادری رضا تو که خوب می دونی چقد بدبختم و بی پشتوانه ...رضا دلت نسوخت رضا کی به یادمی؟همه این وقتهایی که من به یادتمممممم................ 

 

می فهمی دلتنگی یعنی چی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,356
  • بازدید ماه : 8,703
  • بازدید سال : 31,047
  • بازدید کلی : 1,321,858