loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 196 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)
 

چهار نمايش راديويي جديد ضبط شدند
«دايي برزو»، «زخم كوكب‌ها»، «دور اما نزديك» و «زخم ترخينه» 


 

چهار نمايش «دايي برزو»، «زخم كوكب‌ها»، «دور اما نزديك» و «زخم ترخينه» براي پخش از شبكه‌هاي راديويي در اداره نمايش راديو ضبط شدند.


به گزارش سرويس راديو ايسنا، نمايش راديويي «دايي برزو» روز گذشته در استوديو راديو نمايش ضبط شد و به‌زودي از راديو ايران پخش مي‌شود. داستان «دايي‌ برزو» محتوايي طنز‌گونه دارد كه در آن بازيگراني چون: سيامك صفري، فريدون محرابي، باقر كريم‌پور، فريبا طاهري، نازنين مهيمني و جمعي ديگر از بازيگران راديو نمايش هنرنمايي كرده‌اند.

اين نمايش كه توسط زين‌العابدين صادقي نوشته شده، روز هفدهم فروردين‌ماه در استوديو 8 راديو نمايش توسط رضا طاهري صدابرداري شد.

«دايي برزو» مردي شصت‌ساله است كه بسيار علاقه دارد به ديگران كمك كند، ولي او بسيار ساده‌لوح است به همين دليل گاه به جاي كمك به ديگران، خرابكاري مي‌كند و گاه مورد سوء‌استفاده واقع مي‌شود. اما بالاخره روزي عملكرد «دايي برزو» موثر واقع شده و اطرافيان از كمك او بهره مي‌برند.

افكت‌ها به‌وسيله محمدرضا قبادي‌فر انجام شده وخسرو فرخزادي كارگرداني آن را برعهده داشته است. مهدي شرفي و ماهداد توكلي به ترتيب سردبير و تهيه‌كننده اين نمايش هستند كه در 5 قسمت 30 دقيقه‌اي براي پخش از راديو ايران در مرحله آماده سازي است و قرار است به‌زودي به روي آنتن برود.


***

«زخم كوكب‌ها» روايت اين هفته در قصه شب راديو سراسري است.

داستان اين نمايش 5 قسمتي، قصه زني است كه به عارضه فراموشي دچار شده‌است. او تازه ازدواج كرده و همسرش تلاش مي‌كند تا با مراجعه به پزشكان مختلف وي را درمان كند. روزي كه اين زن تنها در خانه است ناگهان فرياد مي‌زند و همسايه‌ها را نگران مي‌كند و آنها بلافاصله همسر زن را مطلع مي‌سازند.

«زخم كوكب‌ها» را جواد پيشگر كارگرداني كرده و سردبير آن مهدي شرفي است. محود مهاجر و رضا طاهري به ترتيب تهيه‌كنندگي و صدابرداري مجموعه را برعهده داشته‌اند. علاقه‌مندان مي‌توانند «زخم كوكب‌ها» را اين هفته از شبكه‌ي سراسري از شنبه تا چهارشنبه در برنامه قصه شب بشنوند.


***

«دور اما نزديك» مجموعه طنزي است كه اين هفته از راديو تهران پخش مي‌شود.

اين نمايش 5 مجموعه 6 قسمتي است كه تاكنون 18 قسمت آن از راديو تهران پخش شده و قرار است طي هفته جاري ادامه آن از همين شبكه به روي آنتن برود. «دور اما نزديك» به نويسندگي نسيم خراشادي‌زاده، كارگرداني رضا عمراني و سردبيري ندا هنگامي است كه با نگاهي طنز‌آميز، به مسائل اجتماعي و خانوادگي مي‌پردازد.

تهيه‌كننده اين نمايش ماهداد توكلي و صدابرداري آن را رضا طاهري برعهده داشته و قرار است هر روز به مدت 30 دقيقه طي اين هفته از راديو تهران پخش شود.


***

«ترخينه» مجموعه‌اي از حكايت‌هاي حكيمانه و پند‌آموز قديمي است كه از راديو فرهنگ پخش مي‌شود. «ترخينه» به نويسندگي بابك صفي‌خاني، كارگرداني صدرالدين شجره و تهيه‌كنندگي محمد مهاجر است و بيانگر هفت حكايت از لطيفه‌ها و حكايات حكمي - تاريخي است كه اين هفته از راديو فرهنگ پخش مي‌شود. نادر برهاني‌مرند سردبيري اين نمايش را براي 6 قسمت 30 دقيقه‌اي از شنبه تا پنج‌شنبه عهده‌دار بوده‌است.

 

منبع:ایسنا

در آستانه انتخابات انگلستان،
سران احزاب از طريق راديو به پرسش‌هاي مردم پاسخ مي‌دهند 

 

در آستانه انتخابات انگلستان سران سه حزب انگلستان در برنامه زنده راديويي به پرسش‌ها پاسخ مي‌دهند.

به گزارش سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از تلگراف براي اولين بار در انگلستان يكي از شبكه‌هاي راديويي بي‌بي‌سي اين امكان را به شهروندان انگلستاني مي دهد تا در آستانه برگزاري انتخابات مجلس اين كشور سوالات خود را از رهبران سه حزب اصلي انگلستان بپرسند.

بر اين اساس در سه روز رهبران سه حزب سياسي كشور انگلستان در برنامه زنده راديويي ويژه انتخابات اين كشور حضور يافته و به سوالات شنوندگان به ويژه در زمينه‌هاي اقتصاد و بيكاري پاسخ مي‌دهند.

هنوز تاريخ دقيق سه برنامه زنده ويژه پرسش از سران سه حزب انگلستان اعلام نشده است.

 

منبع:ایسنا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,291
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,466
  • بازدید ماه : 1,466
  • بازدید سال : 34,506
  • بازدید کلی : 1,325,317