loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 277 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)
نگاه میکنم ، گنبد طلایی را که میبینم اشکهایم میلغزند ناخودآگاه . نگاه میکنم ، اذن دخول را که میخوانم ، اشکهایم میلغزند از حجاب گوشها و چشمهایم که نمیتوانند پاسخ امام مهربانی را بشنوند و ببینند . نگاه میکنم ، گنبد فیروزه ای را که میبینم احساس میکنم جواب سلام ضامن آهو را .

نگاه میکنم ، ضریح را که میبینم ، لبخند میزنم و اشکهایم میلغزند . نگاه میکنم ، در می یابم آرامش از دست رفته را . نگاه میکنم ، دستها قفل شده اند به ضریح . نگاه میکنم ، چه ناله ها که برمیخیزد از دلهای شکسته . نگاه میکنم ، حرفی ندارم . نگاه میکنم ، سرا پا سپاسم . نگاه میکنم ، سکوت میکنم و بی صدا فریاد میزنم .

نگاه میکنم ، گنبد طلایی زیباتر از همیشه است در گرگ و میش هوا . نگاه میکنم ، نقاره میزنند . نگاه میکنم ، آرامشی ژرف پر کرده است تمام دلم را . نگاه میکنم ، پرچم سبز بالای گنبد طلایی تکان میخورد از نسیم بال برفی فرشته ها . نگاه میکنم ، چادرم به رقص می آید از روی شعف . 

نگاه میکنم ، ضریح همیشه دستگیر را . نگاه میکنم ، جلوی چشمانم می آیند تمام ملتمسین دعا ، تمام دوستان و آشنایان . نگاه میکنم ، سراسر دعا شده ام برای عزیزانم . نگاه میکنم ، هنوز حرفی ندارم برای خودم . نگاه میکنم ، تمام وجودم سکوت و معنا میشود .

نگاه میکنم ، دلم نمی آید چشم برگیرم از گنبد طلایی . نگاه میکنم ، آخرین نگاه است . نگاه میکنم ، حرفهایم را واگویه میکنم ، حرفهایی که میدانم نگفته میداند . نگاه میکنم ، ضریح جلوی چشمانم است ، باری دیگر دعا میکنم تمام ملتمسین دعا را . نگاه میکنم ، نماز میخوانم در این آخرین لحظه برای حاجاتمان . نگاه میکنم ، به امید دیداری میگویم و چشم برمیگیرم . نگاه میکنم ، آرامم .

نگاه میکنم ، دوستی میگرید . نگاه میکنم ، چشمانم تر میشوند و اشکانم نمیلغزند . نگاه میکنم ، میگوید دل کندن سخت است . نگاه میکنم ، میگویم اینجا فقط دل بستن است و با او بودن ...

نگاه میکنم ، دل تنگی نمیکنم و آرامم ، نگاه میکنم ، دور نشده ام از گنبد طلایی حتی با وجود فرسنگها فاصله . نگاه میکنم ، آرامم .

...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 257
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 409
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 2,167
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,342
  • بازدید ماه : 2,342
  • بازدید سال : 35,382
  • بازدید کلی : 1,326,193