loading...
sms زییاترین پیام کوتاه
محمد کربلائی بازدید : 259 یکشنبه 03 مرداد 1389 نظرات (0)

علي مطهري گفت: من گمان مي‌كردم عكس روي جلد كتاب «بررسي اجمالي نهضت‌هاي اسلامي در صد ساله اخير» تصوير محمد عبده است نه عبدالبهاء. اگر واقعا عكس عبدالبهاء باشد طرح جلد را عوض مي كنيم.

علي مطهري، نماينده مجلس شوراي اسلامي و مدير انتشارات صدرا در گفت‌وگو با فارس درباره طرح جنجال برانگيز روي جلد كتاب «بررسي اجمالي نهضت‌هاي اسلامي در صد ساله اخير» كه در آن عكس عبدالبهاء از رهبران فرقه ضاله بهاييت روي جلد ديده مي‌شود و در پس زمينه طرح جلد، عكس حضرت امام خميني(ره) به صورت كوچك قرار گرفته است گفت: من عكس روي جلد كتاب را ديدم و پرسيدم عكس نفر سوم متعلق به چه كسي است ولي اينها مي‌گويند عكس عبدالوهاب(رئيس فرقه وهابيت) است اما من مطمئن نيستم كه عكس عبدالوهاب است.

وي در واكنش به اينكه عكس روي جلد يقينا عكس عبدالهاء از بنيانگذاران فرقه بهاييت است افزود: گمان مي‌كردم كه اين عكس محمد عبده دانشمند مصري است و بايد پيگيري شود كه اين واقعا عكس عبدالبهاء است يا نه. اگر واقعا عكس عبدالبهاء باشد بايد بگوييم طرح جلد را به سرعت عوض كنند. امروز گفتم به طراح روي جلد كتاب زنگ بزنند، من اين قضيه را حتما پيگيري مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين سئوال خبرنگار فارس مبني بر اينكه آيا اين تغيير طراحي جلد با هماهنگي شما بوده است، پاسخ داد: بله. خود من گفته بودم جلدي طرحي شود با عكس سيدجمال‌الدين اسدآبادي، اقبال و محمد عبده. اما نمي‌دانستم اين عكس، عكس عبدالبهاء است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
.::گروه اینترنتی اثیر::. بزرگترین گروه وبلاگی ایران با بیش از 5 سال تجربه درخشان و دارا بودن وبلاگ در بیش از50 سرویس وبلاگ دهی ایرانی و خارجی و تجربه ی افزایش بازدید در بیش 100 وبسایت که تا کنون اکثر انها در رتبه های زیر 50 در ایران قرار دارند وابسته به کانون فناوری تبلیغاتی راه هشتم بزرگترین مرکز لیزر و ساخت تندیس در ایران اس ام اس های سکسی خفن توپ حشری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5861
  • کل نظرات : 101
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 303
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 659
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 834
  • بازدید سال : 33,874
  • بازدید کلی : 1,324,685